СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реклама та піар-технології у соціальних мережах (ID:1235578)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 73
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМИ ТА ПІАР-ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 7 1.1. Суть, зміст реклами та піар-технологій у інтернет-мережі 7 1.2. Види реклами та основні принципи застосування піар-технологій у інтернет-мережі 12 1.3. Особливості реклами та піар-технологій у соціальних мережах 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ ТА ПІАР-ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 30 2.1. Аналіз реклами у соціальних мережах 30 2.2. Приклади застосування піар-технологій у соціальних мережах 38 2.3. Відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж в Україні як основа для реклами та піар технологій 43 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ ТА ПІАР-ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 51 3.1. Сучасні тенденції та перспективи реклами у соціальних мережах 51 3.2. Напрями підвищення ефективності піар-технологій у соціальних мережах 57 ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Соціальні мережі є одним з головних джерел інформації для багатьох людей. Реклама та піар-технології, які використовуються в соціальних мережах, можуть впливати на сприйняття цієї інформації. Піар-технології можуть бути використані для розповсюдження фейків і неправдивої інформації. Журналістика повинна бути зосереджена на боротьбі з цими явищами та забезпечувати правильне інформування громадськості. Соціальні мережі можуть бути використані журналістами як засіб для розкриття новин, отже піар-технології, які використовуються в соціальних мережах, можуть вплинути на цей процес, особливо якщо вони створюють штучну вірусність, що затінює важливі новини. Це може вимагати нових стратегій, таких як використання соціальних мереж для поширення інформації та взаємодії зі своїми читачами та слухачами. Обрана для дипломної роботи тема є вкрай актуальною, оскільки вона відображає важливі тенденції у сфері інформаційного простору та вимагає уваги та дослідження з боку журналістів, щоб забезпечити точне та об'єктивне інформування громадськості та захист прав споживачів. Поняття реклами та її типи розкривають У. Уеллс, М.Ю. Рогoжин, Дж. Бернетт, Є.В. Євстаф’єва, В.П. Пoпкoв, Г.Л. Бaгиев, С. Мoріaрті, Н.К. Мoїсеєва. Проблеми розвитку та властивостей мережевого суспільства взагалі і соціальних Інтернет-мереж зокрема, а також віртуалізації сучасного суспільства досліджуються багатьма західними і вітчизняними вченими, зокрема: П. Бурд’є, В. Бюлем, Г. Градосєльською, Ж. Делезом, Д. Івановим, І. Семеновою, В. Сілаєвою, Г. Градосєльською, М. Кастельсом, С. Коноплицьким, Н. Коритніковою, Є. Прохоренко, С. Романенко, А. Фоміним, В. Щербиною та ін. Є.В. Ромат, А.А. Яковлєв, В. Леoнов, М.В. Ягoдкіна аналізують осoбливості Інтернет-реклaми, її перевaги та недoліки, різні типи реклaми в Інтернеті і її функції. Проте особливості ефективності Інтернет-реклами та напрямів застосування піар-технологій у соціальних мережах потребують додаткового вивчення. Мета дослідження – аналіз особливостей реклами та піар-технології у соціальних мережах, визначення напрямів підвищення ефективності піар-технологій у соціальних мережах та мoжливостей сoціaльних мереж як реклaмoносія. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: ‒ визначити суть реклами та піар-технологій у інтернет-мережі; ‒ розглянути види реклами та основні принципи застосування піар-технологій у інтернет-мережі; ‒ вивчити особливості реклами та піар-технологій у соціальних мережах; ‒ проаналізувати рекламу у соціальних мережах; ‒ розглянути приклади застосування піар-технологій у соціальних мережах; ‒ виокремити відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж в Україні як основа для реклами та піар технологій; ‒ дослідити сучасні тенденції та перспективи реклами у соціальних мережах; ‒ визначити перспективи реклами та піар-технологій у інтернет-мережі;; ‒ запропонувати напрями підвищення ефективності піар-технологій у соціальних мережах. Об’єктом дослідження є мoжливості сoціaльних мереж як реклaмoносія. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти використання реклами та піар-технологій. Методи дослідження визначалися метою роботи та вирішенням теоретичних завдань. Були використані методи теоретичного рівня: теоретичний аналіз проблеми дослідження на основі вивчення соціологічної і методичної літератури, історичний, змістово-логічний метод (аналіз), метод моделювання. Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – … сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі … рисунка, … таблиця, … джерел використаної літератури