Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Фоторепортаж є важливим елементом журналістської практики та має значний вплив на формування громадської думки. У сучасному світі, де зростає кількість інформації, яку людина отримує кожен день, фоторепортаж може стати ефективним інструментом візуалізації новин та інформації. З розвитком технологій та інтернет-медіа, попит на високоякісний фотожурналістику зростає, оскільки люди хочуть бачити не тільки текстову інформацію, але й зображення, які можуть передати більше емоцій та відчуттів. Завдяки фоторепортажу читачі можуть краще зрозуміти суть новини або події, побачити її з іншого кута зору та зробити власні висновки. В періодичних виданнях, фоторепортаж може бути важливим інструментом просування бренду, оскільки зображення можуть бути більш виразними та привабливими для читачів, ніж просто текст. Таким чином, обрана тема є актуальною та має значний інтерес для журналістів, фотографів, видавців та читачів періодичних видань.
Прагнення українських, і закордонних дослідників відшукати нові критерії типологічного поділу мас-медіа не залишилися безрезультатними. Так, серед українських досліджень можна виділити праці В. Іванова, С.Гурьєвої, І. Герман, О. Кузнєцової, М. Недопитанського, Й. Лось, В. Різуна, Т.Хітрової. Особливості жанру фоторепортажу вивчали такі вчені, як Ю. Бічун, Т. Лохіна, Т. Примак, Н. Пономарьова, Г. Тульчинський, П. Шагайда, та ін. Авторські методи належать В. Баранчеву, А. Костіну, Є.Попову, Є. Петрушевій. Проте особливості жанру фоторепортажу у сучасних періодичних виданнях потребують додаткового вивчення.
Багатоаспектний аналіз медійного ринку України здійснено у статті «Аналіз медійного ринку України» Автори О. Євсейцева та Г. Собцева дослідили загальний стан ринку масмедіа та рекламного медіаринку станом на 2015 р. У розвідці встановлено, що в складних політико-економічних умовах пріоритетним каналом рекламних комунікацій буде Інтернет-реклама [31].
Аналіз ринку реклами друкованих медіа здійснено у дослідженні «Сучасний стан та перспективи розвитку ринку друкованої реклами в Україні» [23]. Зокрема, визначено структуру ринку реклами України в 2014-2015 рр., обґрунтовано причини спаду ринку друкованої реклами та сформульовано недоліки діяльності друкованих. У дослідженні О. Галушко та А. Петкевича «Сучасний стан і перспективи розвитку глобального медіаринку» наголошено на зростанні ролі інформації та попиту на неї, розглянуто поняття нових Інтернет-медіа, окреслено процеси, що впливають на еволюцію медіа. Досліджено та проаналізовано показники розвитку глобального медіаринку та його сегментів, основні тенденції розвитку ринку [22].
Також ринок друкованих медіа розглядають з позицій дослідження ринку реклами. Зокрема, лондонська The Business Research Company щорічно здійснює аналіз світового ринку друкованої реклами [27].
Мета дослідження – аналіз особливостей жанру фоторепортажу у сучасних періодичних виданнях, визначення методів для відновлення актуальності фоторепортажу.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
‒ розглянути типологічний ряд періодичних видань та їхні особливості;
‒ дослідити сутність поняття фоторепортажу як жанру зображувальної журналістики;
‒ визначити роль фоторепортажу у сучасних періодичних виданнях;
‒ проаналізувати актуальні журнали України, тренди та актуальні тенденцї журналістської галузі сьогодення;
‒ дослідити модифікацію ролі газетної галузі у сучасному суспільстві;
‒ визначити траєкторії змін явища періодичних видань у світовому товаристві;
‒ розглянути фоторепортаж як маркер та лакмусовий папірець комунікаційної культури сьогодення;
‒ запропонувати методи для відновлення актуальності фоторепортажу.
Об’єктом дослідження є жанр фоторепортажу у сучасних періодичних виданнях.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти жанру фоторепортажу.
Методи дослідження визначалися метою роботи та вирішенням теоретичних завдань. Були використані методи теоретичного рівня: теоретичний аналіз проблеми дослідження на основі вивчення соціологічної і методичної літератури, історичний, змістово-логічний метод (аналіз), метод моделювання.
Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Загальний обсяг роботи – … сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі … рисунка, … таблиця, … джерел використаної літератури.