0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Імідж телеведучого: особливості селф-брендингу (на прикладі медійного образу Ольги Фреймут)» (ID:125887)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 73
Рік виконання: 2016
Вартість: 1400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….8 РОЗДІЛ I. ІМІДЖ ТЕЛЕВЕДУЧОГО: ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ…….11 1.1. Складові іміджу телеведучого……..……………………………….............12 1.2. Селф-брендінг як стратегія формуання образу телеведучого…..…….......21 1.3. Самопрезентація як один із способів створення селф-брендінгу……...…27 Висновки до розділу……………………………………………………………..35 РОЗДІЛ II. СЕЛФ-БРЕНДІНГ ОЛЬГИ ФРЕЙМУТ ЯК ПРИКЛАД ФОРМУВАННЯ ТЕЛЕІМІДЖУ………………….……………………………..37 2.1. Програма «Інспектор Фреймут » як приклад впливу персони ведучого на телевізійний продукт …………………………………………………………….37 2.2. Тактичні прийоми селф-брендінгу Ольги Фремут ………………………..43 2.3. Соціальні маски Ольги Фреймут……………..……………………….…….54 2.4. Медійна активність Ольги Фреймут………………………...........………...56 2.5.Стратегія самопрезетаціїї Ольги Фреймут………………………………......62 Висновки до розділу……………………………………………………………....64 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….....66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ………………….....70
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Якщо звернутись до Вікіпедії, улюбленого ресурсу школярів та студентів, то можна натрапити на таке визначення: телеведу́чий — це співробітник ЗМІ (не обов'язково штатний), який працює в кадрі на телебаченні, персоніфікуючи інформацію, що йому подають. Для телеведучих одним із найважливіших параметрів при влаштуванні на роботу є зовнішність. Дозволимо собі не погодитись із цим скупим визначенням. Телеведучий – це справжній художник. В нього є чорно-біле полотно – написаний сценарій програми, а вже його задача своєю артистичністю, досвідченістю, кмітливістю, зовнішністю та безпосередністю розфарбувати це полотно різнокольоровими барвами. Всі ці вище перераховані якості добре поєднуються в одному слові «імідж», який в свою чергу тісно пов'язаний з поняттям я-образ. Тому ми вирішили зупинити свою увагу на одному з найцікавіших, на нашу думку, інструментів для створення та досягнення неповторного образу. Мова йде про селф-брендінг. Актуальність проблеми – останнім часомселф-брендінг як метод створення вдалого медійного іміджу став доволі популярним в Україні. В наш час, в рамках жорстокої конкуренції кожна людина повинна вміти акцентувати увагу на особистісному потенціалі, аби посісти достойну нішу на ринку праці. Адже, професіоналізм сьогодні – ринковий товар, а професіонал – це бренд. Тож питання створення ефективного я-образу є важливим для кожного, хто хоче досягти певних результатів. Тим паче, що поняття селф-брендінгу, як інструмента для створення медійного образу, ще досконало не вивчений та не проаналізований в сучасній періодиці. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей селф-брендінгу в процесі творення медійного іміджу. Головна задача – вивести єдину формулу успіху при створенні я-образу. Мета зумовлює постановку та вирішення конкретних завдань дослідження: - дослідити історію розвитку даного поняття; - з’ясувати специфіку поведінки при створенні власного іміджу; - визначити складові медійного іміджу телеведучого; - сформулювати стратегію формування образу телеведучого за допомогою селф-брендінгу; - проаналізувати відомі тактики самопрезинтації; - на прикладі медійного іміджу Ольги Фреймут з’ясувати, що таке селф-брендінг сьогодні. Об`єкт дослідження - медійний образ Ольги Фреймут, аналіз даного поняття досліджено на прикладі телевізійної програми «Інспектор Фреймут» (вибіркові сюжети за 2014 рік) та вибіркових публікаціях про зірку в засобах масової інформації (за період 2007-2016 роки). Предмет дослідження – особливості селф-брендінгу та його вплив на формування іміджу телеведучого. Методи дослідження: теоретичні (формалізація, рефлексія, індукція, класифікація) та емпіричне (спостереження) пізнання; аналіз; синтез. Наукова новизна одержаних результатів. У процесі дослідження теми, ми дійшли висновків, що ця тема є нерозкритою. Серед український вчених, які досліджували дане поняття в широкому його розумінні варто відзначити А.Клевер[22], Г. Комаренко [23], Г. Почепцов [40], Ю. Жуков [12]. Особливу увагу вивченню поняття «іміджу» в свої працях приділили П.Гуревич [8] та В. Шепель [54]. В роботі також враховані міркування таких зарубіжних науковців, як Е. Семпсон [44] та Г. Оганов [28]. Практичне значення одержаних результатів. Отриманий теоретичний доробок можна застосувати при розробці власного селф-брендінгу. Детальний аналіз медійного образу Ольги Фреймут може використовуватися в різних галузях журналістики при написанні статті чи створенні подібної моделі я-образу, після незначної адаптації під специфіку конкретного об’єкта. Результати роботи були опубліковані у збірнику статей за матеріалами наукових досліджень бакалаврів, спеціалістів, магістрів «Масова комунікація у глобальному та національному вимірах»(2016 р.,вип. 6). Відомості про структуру роботи: логіка дослідження зумовила структуру роботи: вступ, 2 розділи, висновки, список використаних джерел із 66 найменувань. Загальний обсяг 76 ст. У вступі визначено актуальність проблеми, сформульовано мету, задачі та предмет дослідження. У I розділі, який має назву «Імідж телеведучого: технології формування» проаналізовано історію виникнення та розвитку поняття, з’ясовано основні складові іміджу телеведучого, досліджено зовнішні та внутрішні аспекти сприйняття образу телеведучого, представлено селф-брендінг як стратегію формування образу медійної особи, визначено основні тактики само презентації та подано висновки до розділу. У II розділі під назвою «Селф-брендін Ольги Фреймут як приклад формування телеіміджу» проаналізовано систему створення селф-брендінгу в медійному просторі, наведено тактичні прийоми селф-брендінгу Ольги Фреймут, досліджено як саме ЗМІ впливає на медійний образ телеведучої, визначено соціальні маски та стратегію само презентації Ольги Фреймут та сформульовано висновки до розділу. Відомості про структуру роботи: логіка дослідження зумовила структуру роботи: вступ, 2 розділи, висновки, список використаних джерел із 66 найменувань. Загальний обсяг 76 ст. У вступі визначено актуальність проблеми, сформульовано мету, задачі та предмет дослідження.