0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЛИСТ ЧИТАЧА ДО РЕДАКЦІЇ: ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА, РЕДАКТОРСЬКЕ ОПРАЦЮВАННЯ (ID:128032)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2009
Вартість: 500 грн
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………….3 Розділ 1. Лист читача до редакції. Загальне значення.........................5 1.1. Лист – одне з найважливіших джерел інформації...............5 1.2. Відповідальність журналіста за використання листів.........6 1.3. Жанрова специфіка та автори пошти……………………………12 Розділ 2. Робота журналіста над листами. Етапи редакторського опрацювання……………………………………………………….................19 Висновки................................................................................................25 Список літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У своїй роботі журналісти користуються різними джерелами інформації – інтерв’ю, статистика, спостереження, анкетування тощо. Чим більше джерел, тим повнішим, яснішим є журналістський матеріал. Листи до редакції, до органів влади і високопосадовців, а також приватні посідають важливе місце серед інформаційних джерел, і нерідко саме вони є тією ниточкою, потягнувши за яку, фаховий журналіст може розплутати клубки суспільно значущої інформації, яка прихована чи то просто ще не досліджена, не доведена до основної маси читачів. Листи до редакції – не тільки одне з найважливіших джерел інформації, а й показник актуальності видання та елемент зворотного зв’язку, тобто засіб вивчення аудиторії і громадських настроїв. З листа можна дізнатися багато про що. Скажімо, про географію поштових надходжень, про стать їхніх авторів, проблеми, що хвилюють, про ставлення читача до газети, пропозиції щодо поліпшення чи введення нових рубрик тощо. Різні редакції по-різному ставляться до надходження листів: одні ігнорують і не сприймають їх як джерело інформації, інші – «живуть» і отримують розквіт саме завдяки відгукам читачів, адже деякі відомості конче потрібні й корисні для роботи редакції, для корегування тематичних планів, для врахування ідеологічно-тематичних потреб читацької аудиторії.[3;236] Читацькі листи – це справжнє джерело колективної творчості, вони часто вражають несподіваністю думки, блискучим гумором, а то й дитячою безпосередністю, нерідко є справжнім відкриттям для журналістів. Діалог з читачами через газету – одна з найефективніших форм масової комунікації, яка посідає чільне місце в системі журналістських цінностей. Звичайно ж, ведеться він через інформаційний засіб, у нашому випадку – на сторінках газети. Активність позиції видання визначають передусім його тематичні лінії, проблематика та тон розмови. Якщо газета не уникає гостроти, сміливо веде розмову з читачем на будь-яку тему, запрошує читача висловитися з цього приводу і друкує його міркування, не округлюючи гострих кутів, не підсолоджуючи гіркої пігулки, то вона, безумовно, користується повагою і авторитетом на тільки у своїх авторів, а й у читацького загалу.[3;237]