0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості функціонування ЗМІ а Японії (ID:182131)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 44
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………….4 Засоби інформації, демократія і розвиток………………………………...4 Про мандат ЮНЕСКО в справі розвитку засобів комунікації………….8 Спеціальна методологія……………………………………………………..9 Показники, що відображають гендерний аспект і інтереси бідних верств населення……………………………………………………………………………11 Пропоновані категорії показників…………………………………………12 Пояснення пропонованих категорій………………………………………13 Категорія 1: Правова система, яка сприяє свободі слова, плюралізму й різноманіттю засобів інформації в Японії……………………………………….14 Авторське право……………………………………………………..15 Закони про наклеп та інші обмеження, накладені на журналістів..16 Цензура………………………………………………………………20 Категорія 2: Плюралізм и різноманіття засобів інформації, рівні «правила гри» й прозора інформація про їх власника……………………………………22 Власність на засоби масової інформації і новинне різноманіття…23 Прес-клуби створюють тісні зв'язки з офіційними джерелами….24 Медіаконгломерати – останній Бастіон Японії, Інк………………25 Ліцензування…………………………………………………………26 Реклама……………………………………………………………….31 Категорія 3. Засоби інформації як платформа для демократичного обговорення……………………………………………………………………….33 ЗМІ відображають різноманіття в суспільстві…………………….33 Громадське мовлення………………………………………………..35 Саморегулювання ЗМІ………………………………………………35 Рівень довіри і впевненості суспільства в засобах масової інформації…………………………………………………………………….36 Категорія 4: Нарощення професійного потенціалу й підтримка інститутів, які укріплюють свободу слова, плюралізм і різноманіття…………………….37 Науково-дослідні установи й організації………………………….37 Державні служби, громадська сфера і дослідження журналістики………………………………………………………………..38 Категорія 5: Адекватні можливості інфраструктури для підтримки незалежних і плюралістичних ЗМІ……………………………………………...39 Преса, теле- та радіомовлення й проникнення ІКТ………………40 Висновки………………………………………………………………41 Список використаних джерел………………………………………42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Свобода слова є однією з головних ознак демократичного суспільства. Оскільки засоби масової інформації є одним із найважливіших суспільних інститутів, які інформують, навчають, спонукають до дії, розважають, формують особистість, не можна не надавати вагомого значення закономірностям та особливостям їх розвитку. Японія – одна з найрозвиненіших та найзаможніших країн сучасного світу. Важко переоцінити рівень розвитку суспільства та технологій там. Проте не варто забувати й про багатовікові традиції, які посідають важливе місце в житті японців і зараз. Японське суспільство характеризується високим рівнем свободи слова, різноманіттям інформаційно-комунікаційних технологій, ЗМІ тощо. Та поряд із різноманіттям існують і певні обмеження, які іноді можуть відігравати досить неоднозначну роль. Отож, як розвиваються ЗМІ в Японії, що дозволено і що заборонено, а також, чи можна пострадянським країнам узяти щось на озброєння, ми намагалися дослідити в цьому рефераті. Список використаних джерел 1. Japan. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.pressreference.com/Gu-Ku/Japan.html. – Назва з екрана. 2. Japan - Media environment open; state looms large // Open Source Center. – USA, 2009. – 81 P. 3. Japan’s media: inside and outside powerbrokers: 2nd edition. – Tokyo: CNC Japan K. K., 2010. – 44 P. 4. Moore N. D. Japan. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://freespeechfreepress.wordpress.com/asia/japan. – Назва з екрана. 5. Oishi Y., etc. Mapping digital media: Japan: a report by the Open Society Foundations / Yutaka Oishi. – London, 2012. – 88 p. 6. Social media, information and political activism in Japan’s 3.11 crisis. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.japanfocus.org/-nishimura-keiko/3762/article.html. – Назва з екрана. 7. Tatsuno D. Japan // Guide to media and content regulation in Asia Pacific / D. Tatsuno. – Sydney, 2012. – р. 35-42. 8. Trust сontinues to plummet in Japan. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.japantoday.com/category/opinions/view. – Назва з екрана. 9. Valaskivi K. Mapping media and communication research: Japan / K. Valaskivi . – Helsinki, 2007. – 98 p. 10. Білик О. Залучення сучасних засобів мультимедіа у навчальний процес освітніх закладів Японії // Японія: політика, економіка, історія, культура, суспільство / О. Білик. – Дрогобич, ?. – С. 271-277. 11. Показатели развития средств информации: система оценки развития средств информации: Международная программа развития коммуникации. – 2008. – 81 с.