0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання рекламних символів з метою впливу на масову свідомість (ID:23106)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 100
Рік виконання: 2011
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
Зміст : Вступ Розділ 1. Теоретичні основи використання рекламних символів 1.1. Сутність та структура рекламного звернення 1.2. Використання символів в рекламі 1.3. Ефективність рекламного впливу символів Розділ 2. Використання рекламних символів з метою впливу на масову свідомість 2.1. Психологія масової свідомості та громадської думки 2.2. Вплив рекламних звернень на масову свідомість 2.3. Особливості використання рекламних символів в ЗМІ в Україні Розділ 3. Дослідження ефективності використання рекламних символів в спорті 3.1. Характеристика ТОВ «Спорттовари Боско» та історія розвитку 3.2. Особливості рекламної символіки марки Bosco Sport на олімпійському одягу в Росії та в Україні 3.3. Оцінка ефективності впливу на масову свідомість використання рекламної символіки марки Bosco Sport на олімпійському одягу Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову