0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні дитячі видання для дозвілля в Україні (особливості,тематика, перспективи розвитку) (ID:244636)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 39 (з додатками)
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ДИТЯЧА ПЕРІОДИКА В УКРАЇНІ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ………………………………………………………………6 1.1. Українські дитячі періодичні видання в історичному зрізі……...6 1.2. Специфіка та розмаїття дитячих видань в Україні………………...10 РОЗДІЛ 2. ТЕМАТИЧНІ ТА ЗМІСТОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРІОДИКИ НА ПРИКЛАДІ ВИДАНЬ………………………………………………19 2.1. Тематична і жанрова своєрідність журналу «Пізнайко від 6».........19 2.2. Особливості журналу «Ангелятко»…………………........................23 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………….30 ДОДАТКИ…………………………………………………………………34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ Проаналізувавши особливості,тематику, перспективи розвитку сучасних дитячих видань для дозвілля в Україні, ми дійшли таких висновків. Кількісне зростання показників дитячої преси в Україні за останні понад двадцять років має як позитивні, так і негативні моменти. Серед позитивних факторів – розширення географічного діапазону, орієнтація редакцій на різні вікові категорії читачів, поглиблення проблемно-тематичних і жанрових аспектів, осучаснення поліграфічної бази, підтримка друкованих ЗМІ мультимедійними проектами, використання новітніх комунікаційних засобів. Чимало дитячих часописів спонукають до творчості, розвивають інтелектуальні горизонти підростаючого покоління. Водночас трапляються і певні професійні прорахунки (недотримання видавничих стандартів, мовних правил, етичних принципів тощо). Ці та інші питання потребують ретельного вивчення, прагматичної націленості та реалізації кращого видавничого досвіду в справі якісного наповнення та оформлення часописів для дітей в Україні. Нині періодика здатна замінити дитячі енциклопедії, задачники, розмальовки, адже чимало часописів особливу увагу звертають саме на розвиток інтелекту школяра, його творчих здібностей, уміщуючи цікаві розповіді з історії («Дивосвіт», «Світ дитини»), про життя рослин і тварин, культуру народів світу («Колосок», «Соняшник»), твори літературних класиків та сучасних письменників («Веселочка», «Барвінок») і природничу тематику висвітлюють «Яблунька», «Джміль», веселять та розвивають інтелект («Стежка»); вивчають англійську маленькі читачі зі спеціалізованим виданням «Словознайка», журналами «Стежка», «Джміль» та ін. Назвемо найпопулярніші: пізнавально-ігрові видання – «Яблунька», «Шишкин ліс», «Ангелятко», «Мишка Топтыжка», «Один дома +»; літературно-мистецькі та народознавчі – «Дивосвіт: казки, легенди, міфи», «Малятко», «Веселочка», «Колобочок», «Джміль», «Барвінок», «Дзвіночок», «Світ дитини», «Бумеранг», «Наша хатка». До ігрових належать – «Пізнайко», «Професор Крейд», «Малятко», «Ухмалюк», «Велика дитяча газета». Журнал «Пізнайко» є міжнародним дитячим виданням пізнавально-ігрового, науково-художнього та розвиваючого характеру. «Пізнайко» – універсальний за змістом: він поєднує в собі декілька основних функцій (виховна, художньо-естетична, інформаційна, когнітивна, культурно-просвітня, освітня, розважальна); містить різноманітний матеріал, який може забезпечити юним читачам цікаве дозвілля: художні твори українських та зарубіжних авторів (кваліфікований переклад українською), пізнавальну, довідкову, енциклопедичну інформацію, інтелектуальні завдання – ребуси, кросворди, загадки. Журнал «Пізнайко від 6» у розважально-ігровій формі допомагає школярам у навчанні: навчальні вправи «приховуються» під загадковими шпигунськими шифровками, захопливими пригодами, карколомними головоломками, великою кількістю цікавих ігор. Разом із головним героєм журналу, борсучком Пізнайком, читачі щомісяця мандрують країнами світу, знайомляться із новинками в технічному та книжковому світі, дізнаються про незвичних тварин. Журнал «Пізнайко» робить дозвілля і виховання дитини максимально заповненим та корисним. Журнал «Ангелятко» (і його різновиди «Ангеляткова наука», «Розмальовки Ангелятка») – це добрі, веселі та цікаві казки, вірші, загадки, пісеньки. Часопис має на меті прищепити дитині любов до книжки, до читання загалом. Пізнавальні оповідки та інтелектуальні завдання у кожному номері дають знання про навколишній світ, розвивають логічне мислення, спостережливість, кмітливість. А іграшки-саморобки підштовхнуть дитину до творчості, бажання робити щось своїми руками. Рубрики журналів серії «Ангелятко»: «Хочу знати», «Розкажу тобі казку», «Святе письмо», «А чому?», «Читаємо з мамою», «Пісенька», «Ангеляткова абетка», «Літери, букви, звуки», «Завдання для вправляння», «Математична сторінка», «Малюємо разом», «Цікавинки», «Загадки», «Майструємо разом» тощо. Надзвичайно важливим є новий проект – перший в Україні журнал для незрячих дітей «Ангелятко шрифтом Брайля». У комунікації через періодичні видання відбувається фіксація ролей джерела інформації та її адресата. ЗМІ є активною стороною, а їх аудиторії – пасивною. Потрібні чималі зусилля, щоб «пом’якшити» цю несиметричність відносин. Головні методи врівноваження ролей – організація «зворотного зв’язку». Дитячі видання не тільки подають нову цікаву інформацію, а й перевіряють засвоєні знання за допомогою ребусів, кросвордів, логічних завдань, саморобок, розмальовок тощо. Усі видання намагаються розширити діапазон зворотного зв’язку зі своїми читачами: дитячі малюнки, поетичні та прозові твори, різноманітні конкурси, лотереї, нагороди. Це спонукає читачів до активної пізнавальної та комунікативної діяльності. Дитячі видання часто містять пізнавальні завдання, де треба щось знайти, здогадатися дізнатися. Пізнавальні розповіді містять у собі ігрові моменти. Граючись із подібними виданнями, дитина одержує знання через додаткові дії, які вимагають кмітливості, винахідливості. Таким чином, цінність одержуваної інформації в очах дитини підвищується Перспективними напрямами подальшого дослідження дитячої періодики вбачаємо аналіз газетного ринку дитячої преси, шляхів покращення змістовного наповнення та поліграфічного оформлення видань цього сегменту.