0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Новини як ключовий елемент медіарілейшн (ID:272308)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 24
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО МЕДІА-РІЛЕЙШН ЙОГО ЗМІСТОВНЕ НАПОВНЕННЯ 5 2. НОВИНА ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ЗОВНІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЇ 8 3. ЖАНРОВА КЛАСИФІКАЦІЯ НОВИННИХ PR-ТЕКСТІВ У МЕДІАРІЛЕЙШНЗ 12 4. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОДАННЯ НОВИНИ ЯК КЛЮЧОВОГО ЕЛЕМЕНТУ МЕДІАРІЛЕЙШН НА ПРИКЛАДІ СУЧАСНИХ ЗМІ 15 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Досліджуючи особливості розвитку новини як елементу медіарілейшену, варто відмітити провідну її особливість: основна частина новин формується за рахунок її змісту. У той же час шляхом використання низки спеціальних прийомів можна створити «додаткову вагомість» для новини, шляхом оптимізації форми і стилю подачі матеріалу. Вірний спосіб такого «доповнення» - повідомити новину швидше за інших. Конкуренція за право першими обробити джерело свіжої новини між прес-центрами, інформаційними агентствами, друкованими та електронними ЗМІ настільки висока саме тому, що якщо перший вихід інформації «з'їдається», умовно кажучи, на 100%, то наступні мають значно менші коефіцієнти залучення аудиторії. Саме способи, форми, швидкість подачі інформації і новинах напряму визначають подальше її становлення в структурі медіарілейшену. Проблема курсової роботи: специфіка подачі новини в структурі медіарілейшену як провідного елементу комунікації компанії з медіа. Мета курсової роботи: провести контент-аналіз щодо специфіки подання відомостей у форматі новини в медіарілейшн на прикладі ЗМІ різного рівня та формату. Завдання роботи: • Розглянути загальне поняття про медіарілейшн та його змістовне наповнення в сучасних умовах. • Проаналізувати особливості подання новинних матеріалів як складової системи зовнішніх комунікацій компанії.. • Навести жанрову класифікацію новинних текстів у медіарілейшн. • Провести аналіз та оцінити особливості подання новинни як ключового елементу медіарілейшн на прикладі сучасних ЗМІ. Об'єкт дослідження: 60 публікацій на популярних порталах за період їх активної діяльності протягом 2014-2019 рр.. Предмет роботи: специфіка використання, призначення та функції новинних матеріалів в структурі медіарілейшену у медіапросторі. Методика дослідження: контент-аналіз публікацій із подальшою інтерпретацією. Гіпотеза: новини в сучасному їх поданні дозволяють формувати і успішно просувати ресурсами медіарілейшн популярність компаній, розкриваючи широкі можливості для подальшої їх капіталізації та впливаючи на думку споживачів інформації. Ключові слова: новини, жанри, медіарілейшн, відомості про суспільство, контент-аналіз, Інтернет-портал, громадянське суспільство, авторський погляд.