0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обличчя політика в сучасному медіа (ID:276609)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 103
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Спектр основних понять дослідження обличчя 1.2. Основні теоретичні підходи до вивчення обличчя політика в сучасному медіа 1.3. Методи дослідження Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОБЛИЧЧЯ ПОЛІТИКА В СУЧАСНОМУ МЕДІА 2.1. Імідж політичного лідера крізь призму ЗМІ 2.2. Значення нових медіа для формування обличчя політика 2.3. Зарубіжний досвід медійного зображення обличчя політика Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ОБЛИЧЧЯ ПОЛІТИКА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 3.1. Сучасний стан та значення соціальних мереж для формування обличчя політика 3.2. Аналіз іміджу українських політиків у соціальній мережі 3.3. Особливості побудови іміджу політиків в соціальних мережах Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04