Зразок роботи
Зміст
Розділ 1: Основи та базові поняття особливостей мови та стилю
1.1 Лексичні та синтаксичні особливості мови …………………………………..6
1.2 Глобальна система Інтернет як вид електронної мови………………………15
1.3 Особливості мови періодичних видань……………………………………….19
Розділ 2. Теоретичні основи брендингу в сучасній науковій думці
2.1 Поняття «бренд» та «брендинг»: проблеми дефініції………………………..27
2.2 Брендинг ЗМІ: основні поняття, стратегії та теоретичні засади…………….33
2.3. Брендинг молодіжних видань: теоретичні засади…………………………...36
Розділ 3. Брендинг у системі українського медіаринку друкованих ЗМІ
3.1. Український медіаринок друкованих ЗМІ: структура та основні характеристики……………………………………………………………………..42
3.2 Застосування базових стратегій брендингу в системі друкованих ресурсів на українському медіаринку…………………………………………………………..49
Розділ 4: Система створення особливої мови та стилю в брендових регіональних виданнях ( на прикладі львівського та рівненського інформаційного простору)
4.1. Загальна характеристика особливостей мови та стилю на українському медіаринку…………………………………………………………………………..60
4.2. Принципи створення та просування молодіжного медіабренду в Інтренет-виданях ( стайл-гід «VALIAZH» та «Мистецькі грані»міста Рівного, молодіжний медіа-ресурс «STUDTIME» та журнал «ЕГОЇТ» Львівщини)………………………………………………………………………….75
Висновки…………………………………………………………………………….90
Список використаних джерел……………………………………………………..94
Вступ
Актуальність нашої теми полягає у тому, що з появою нової продукції на ринку ЗМІ, роль молодіжного бренду зросла у сенсі їх популяризації та рекламування. Кожен вид засобів масової комунікації має усталені цінності, норми, закономірності. Важливим елементом дослідження є виявити способи та систему розвитку молодіжного бренду друкованого видання, показати здобутки й упущення, визначити місце, значення та функціонування такого бренду на українському медіаринку в регіональному аспекті.
Об’єктом нашого дослідження є брендові ЗМІ в регіональному українському медійному просторі, зокрема журнал «Мистецькі грані», стайл - гід «VALIAZH» міста Рівного та молодіжний медіа-ресурс «STUD TIME», «ЕГОЇСТ» Львівщини.
Предметом дослідження є основні технології популяризації друкованих молодіжних видань на українському медіаринку, особливості їх мови та стилю.
Мета магістерської роботи – проаналізувати особливості мови ЗМІ та їх розвиток, популяризацію, як брендованих молодіжних ЗМІ в українському мас-медійному просторі в порівняльному аспекті між регіонами, а саме Львів – Рівне. Виявити місце та роль бренду у розвитку українського медіаринку. Сформулювати елементарні визначення лексичного та синтаксичного наповнення молодіжних видань.
Реалізація зазначеної мети передбачає розв’язання таких завдань:
1. Опрацювати теоретичні основи особливості мови і стилю.
1. Опрацювати теоретичні основи брендингу в сучасній науковій думці на українському медіаринку зокрема.
2. Дослідити становище брендингу в системі українського медіа ринку друкованих ЗМІ.
3. Визначити структуру молодіжного медіабренду на українському комунікаційному просторі.
4. Дослідити способи підтримки функціонування українських брендованих ЗМІ на сучасному медіаринку України.
5. Розглянути систему популяризації медіабрендів на основі теоретичних здобутків, проаналізувати такі ЗМІ: «Мистецькі грані», «VALIAZH», «STUD TIME», «ЕГОЇСТ».
7. Опрацювати Інтернет-ресурси з досліджуваної теми, зокрема офіційні сайти журналу «Мистецькі грані», стайл-гіду «VALIAZH», молодіжного медіа-ресурсу «STUD TIME», «ЕГОЇСТ».
Наукові методи дослідження. Для досягнення поставленої в роботі мети, були використані загальнонаукові, спеціальні, конкретно наукові методи дослідження. До того ж, застосували загальнонаукові логічні методи дослідження, як індукція, дедукція, метод порівняння та аналізу та контент-аналізу.
Наукова новизна полягає у тому, що ми вперше в українському журналістикознавстві досліджуємо процеси, які відбуваються на українському медіаринку з позицій популяризації молодіжних брендованих ЗМІ. Адже медіаринок та брендинг українських ЗМІ не є широко досліджений. Така наукова розвідка відкриває нові можливості та перспективи для медіабрендів українського інформаційного простору.
Стан дослідження теми. Комплекс характеристик та етапи формування поняття «бренд», головні функції та сутність явища «медіабренд» подають та аналізують у своїх працях такі вчені: Аакер Д., Бабенко О., Балабанова Л., Биков І., Богатирьова Н., Вартанова Е. У книгах розроблена комплексна наукова база медіаринку як галузі науки та обґрунтовано передумови для її практичного застосування.
Структура магістерської роботи. Магістерська праця складається зі «Вступу», у якому визначено мету та завдання роботи, об’єкт і предмет, з’ясовано наукову новизну, актуальність та практичне значення. Робота складається також із чотирьох розділів, висновків та списку використаної літератури.
У першому розділі визначено стан розвитку української мови в українських ЗМІ. Досліджено теоретичні основи мови та стилю, які мають безпосередньо визначну роль медіаресурсів інформаційного ринку. Подано характеристику Інтернет видань та періодичних видань за тенденціями розвитку стилю для брендових молодіжних видань.
У другому розділі з’ясовано поняття медіабренду та визначено його функціонування на українському медіаринку. Досліджено теоретичні основи брендингу в сучасній науковій думці, а саме брендинг молодіжних видань: теоретичні засади основні поняття, стратегії та теоретичні засади.
У третьому розділі досліджено брендинг у системі українського медіаринку друкованих ЗМІ. Молодіжні брендовані видання в українському медіапросторі, а саме досвід регіональних пресових ринках Рівного та Львова.
У четвертому розділі визначено принципи створення та просування друкованого молодіжного медіабренду в регіональному медіаринку. Досліджено використання теоретичних засад брендингу молодіжних видань в практичній діяльності регіонального медіаринку Рівненщини та Львівщини. Окреслено загальні характеристики мови та стилю на українському медіаринку.
У «Висновках» підсумовано результат наукового дослідження: визначено, які є відомі брендові молодіжні ЗМІ на українському медіаринку, їх популярність та важелі впливу на аудиторію, яке місце посідають друковані брендовані молодіжні ЗМІ на українському медіаринку, на що спрямований сучасний медіабрендинг в українському інформаційному просторі в системі особливостей мови та стилю української мови.