0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ШАНСИ ПЛЮРАЛІЗМУ В ГЛОБАЛЬНОМУ КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОСТІ (ID:38871)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 65
Рік виконання: 2012
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРИРОДА ПЛЮРАЛІЗМУ, ЙОГО СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ 1.1 Поняття «плюралізму» 1.2 Історія виникнення та розвитку плюралізму 1.3 Плюралізм: комунікаційний аспект 1.4 Комерціалізація преси як загроза плюралізму РОЗДІЛ 2. ПЛЮРАЛІЗМ В УКРАЇНСЬКИХ МАС-МЕДІА 2.1 Газета «День» висвітлення міжнародної преси 2.2 Висвітлення міжнародної преси у тижневику «Дзеркало тижня» та газеті «2000» 2.3 Аналіз подання зарубіжної інформації у ток-шоу РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПЛЮРАЛІЗМУ В УКРАЇНСЬКИХ ТА ІНОЗЕМНИХ ЗМІ 3.1 Розвиток плюралізму в українських мас-медіа 3.2 Основні концепції державного регулювання плюралізму в зарубіжних ЗМІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову