0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Образ дитини у рекламному дискурсі (ID:49658)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2013
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМИ ТА РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ 1.1 Сутність поняття дискурсу та рекламного дискурсу 1. 2 Поняття, сутність та задачі реклами 1.3 Образна репрезентація у рекламі РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИТЯЧОГО ОБРАЗУ В РЕКЛАМНОМУ СУПРОВОДІ ТОВАРІВ 2. 1 Порівняльна характеристика товарів, що рекламуються для різних груп споживачів 2.3 Особливості здійснення та сприйняття дитячої реклами та аспекти маніпулювання дитячим образом у рекламі ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову