0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практика застосування теорії та методики журналістської творчості на прикладі добірки авторських журналістських матеріалів (ID:529740)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 36
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. ВСТУП………………………………………………………………………….3 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ПРОБЛЕМИ……………5 2.1.Дотекстовий етап роботи журналіста…………………………………….….5 2.1.1.Інформаційний привід…………………………………………………...….6 2.1.2.Тема. Задум. Ідея……………………………………………………...…….7 2.1.3.Методи збирання інформації…………………………………………...…..9 2.2.Журналістський твір: зміст і форма, елементи і структура…………….....10 2.2.1.Вибір жанру. Система жанрів журналістики…………………………….13 3.ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ………………………………………...….21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема професійності журналістів та вибору методів пошуку і збору інформації на сьогодні стає ключовою в українських медіа. Зміни, що відбулися в українському соціумі протягом останніх кількох років зняли ряд великих перешкод, що не давали рухатися українській журналістиці (політична цензура, тиск з боку влади, неможливість вільної її критики). І сьогодні, коли преса може більш-менш вільно розвиватися, першочерговим завданням для медіа та журналістів є швидке та суттєве підвищення професійних стандартів практичної української журналістики. Збір інформації є одним з основних моментів журналістської творчості. Брак знань та вмінь в цій сфері прямо впливає на рівень газетних матеріалів. Багато журналістів бачать свій професійний обов’язок в полум’яній адвокатській журналістиці, тобто в тому, щоб агітувати та пропагувати, а не інформувати та описувати. На жаль, й зараз велика кількість новин на сторінках медіа доводить до читачів спотворену картинку світу. Існує та розвивається практика зливу компромату, використання журналістів з метою інформаційного маніпулювання, подання недостовірної інформації. Часто журналісти не перевіряють інформацію, яка надходить з Інтернету, прес-релізів, або інших джерел. Таким чином, через зневагу до загальновизнаних норм перевірки інформації підвищується ризик незбалансованого, а часто і неправдивого інформування читачів. Бездумне використання прес-релізів тягне за собою відтворення такого порядку денного, який вигідний тільки замовникам і творцям піарівської інформаційної продукції. Журналіст для всестороннього опису та аналізу ситуації має проводити грамотний та широкий пошук достовірної інформації. Сьогодні спостерігається невідповідність професійної підготовки майбутніх журналістів потребам суспільства у творчих особистостях працівників засобів масової інформації, чим викликана суперечність між соціально зумовленими вимогами до особистісних, професійних якостей випускників журналістських спеціальностей і відсутністю цільової спрямованості на розвиток їхньої творчої індивідуальності в процесі навчання у ВНЗ, а також між необхідністю формувати творчу особистість студента-журналіста, який відчуває потребу у використанні внутрішніх потенційних ресурсів для професійного зростання й самореалізації, та відсутністю науково обґрунтованих теоретичних і методичних засад цього процесу під час професійної підготовки. Загострення цих суперечностей і посилення потреби сучасної молоді у творчій самореалізації в умовах жорсткої професійної конкуренції в межах ринкової системи підкреслюють актуальність теми нашого дослідження. Метою нашої курсової роботи є аналіз теоретичних аспектів застосування методики журналістської творчості та створення добірки авторських журналістських матеріалів. Для реалізації мети нами було поставлено наступні завдання: 1) опрацювати теоретичні джерела з теми; 2) попрацювати із змістом і формою, елементами та структурою журналістського твору; 3) проаналізувати всю отриману інформацію. Сьогодні у культурній галузі України існує низка проблем, серед яких доволі важливою є слабкий розвиток сфери популяризації видань. В умовах критично низьких показників книгодруку, зниження попиту на друковане видання та театральне мистецтво актуальності набуває написання рецензій на нові літературні та театральні твори для ознайомлення з ними аудиторії, саме тому ми зупинилися на добірці журналістських матеріалів пов’язаних з рецензіями на книги, художні виставки та театральні прем’єри.