0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Семінарське завдання на тему "Імідж особистості. Імідж у сфері журналістики" (ID:561115)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 17
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
1. Складові особистісного іміджу. 2. Архетипи як базова основа іміджів (жіночі та чоловічі архетипи в контексті іміджелогії). 3. Техніки створення ефективного імідж-образу. 4. Основні іпостасі журналіста з точки зору категорії іміджу. 5. Стереотипний образ журналіста в масовій свідомості: чинники формування та сучасна специфіка. 6. Стереотипний образ журналіста в масовій культурі (художня література, кіно- і телепродукція, анекдоти й пародії тощо). Творче завдання: проаналізувати імідж відомого журналіста за однією з вищенаведених схем аналізу особистого іміджу і з урахуванням специфічних критеріїв аналізу: «Імідж журналіста Дмитра Гордона» Список використанних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
З огляду на дещо відмінні параметри особистого та колективного іміджів, доречно окремо окреслити їхні складові та структуру. Імідж особистості формується багатьма складовими, до яких можна віднести такі (за А. Панасюком). 1. Габітарний імідж (від лат. habitus – зовнішність, зовнішній вигляд) – власне зовнішність (одяг, аксесуари, зачіска, макіяж). 2. Імідж середовища – створене людиною штучне середовище існування (оселя, кабінет, автомобіль). 3. Оречевлений імідж – створені й підібрані людиною предмети, речі. 4. Вербальний імідж – усне та письмове мовлення. 5. Кінетичний імідж – жести, рухи, міміка. До цієї класифікації варто додати ще два важливі пункти (за Г. Монаховим). 1. Ментальний імідж – світоглядні та морально-етичні установки особи, притаманні їй соціальні стереотипи. 2. Фоновий імідж: а) дистантно-опосередкований – та інформація, яку суспільство отримує не власне від носія іміджу, а зі ЗМІ чи інших джерел; б) контактно-неопосередкований – ті люди, які утворюють оточення та коло спілкування носія іміджу. У свою чергу, вербальний імідж складається з двох компонентів (за М. Збронською): а) звуковий компонент (свобода створення звуків, дикція, діапазон інтонацій); б) мовленнєвий компонент (словниковий запас, логічність і аргументованість мовлення). У ментальному іміджі можна виділити: а) комунікативний компонент (бажання та вміння спілкуватися, знання норм етикету та володіння ними); б) моральний компонент (те, що людина про себе говорить і те, що вона реально робить). Структура особистого іміджу також може визначатися за дещо іншою схемою.