0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота Контент для дітей як об′єкт медіакритики (ID:708672)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 14
Рік виконання: 2023
Вартість: 280
Купити цю роботу
Зміст
1. Вплив сучасного медіа-простору на формування світоглядних уявлень дитини. 2. Контент для дітей на відеохостингу You Tube (проаналізуйте контент блогера на вибір). 3. Мультиплікація як об′єкт медіакритики (проаналізуйте на вибір студента). 4. Небезпека для дітей у мережі Інтернет. 5. Серіали для підлітків (аналіз серіалу на вибір студента). Практичні завдання: Проаналізуйте медіакритичні матеріали, визначте кут подачі, мовно стилістичні особливості, жанрове втілення, методи дослідження й систему аргументації (три на вибір студента). 1. Толокольнікова К. Секстинг, грумінг, мобінг: від чого страждають діти в інтернеті [Електронний ресурс] / К. Колокольнікова // Детектор медіа. – 2018. - [Режим доступу] : 2. Інтернет-ігри ніколи не стають справжньою причиною суїциду підлітків — психологиня [Електронний ресурс] // Детектор медіа. – 2018. - [Режим доступу] : 2. Дачковська М. Представник Кіберполіції про «групи смерті»: «Здебільшого люди, яких ми затримуємо, кажуть: мені було цікаво, чи поведеться підліток на мої маніпуляції» [Електронний ресурс] / М. Дачковська // Детектор медіа. – 2017. Завдання для самостійної роботи: Проаналізуйте серіали для підлітків (аналіз серіалу на вибір студента). Напишіть на основі аналізу медіакритичний матеріал.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасна дитина, починаючи з раннього віку, потрапляє зовсім в інше середовище, ніж її ровесник двадцять років тому. Сьогодні це не просто інший світ, а інше сприйняття нею цього світу, цього середовища. Як зазначає Д. Фельдштейн у своїй доповіді на загальних зборах Російської академії освіти, „широко відкритий, завдяки Інтернету та телебаченню, простір „загальнолюдського життя”, можливість знаходитись відразу в кількох часових, історичних, географічних, етнокультурних та інших просторах, загальний пресинг величезного об’єму недиференційованої інформації призводять часто до стресових станів, а зростаюча потреба в отриманні готової продукції веде до збоїв у творчому розвитку дітей”. Як зазначив один з відомих спеціалістів в сфері інформатизації Мануель Кастельс, сучасна електронно-комунікаційна система відрізняється здатністю конструювати реальну віртуальність, достовірно імітуючи дійсність на екранах відеотехніки.