0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота Стереотипи, маніпуляції, пропаганда як предмет медіакритики (ID:708692)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 18
Рік виконання: 2023
Вартість: 360
Купити цю роботу
Зміст
1. Процеси утворення стереотипів та стереотипізації у медіасередовищі. 2. Влада, дискурс та медіа (за Т. ван Дейком). 3. Національні меншини в об’єктиві ЗМІ (національна меншина – на вибір студента). 4. ЗМІ та гендерні стереотипи (тематика – на вибір студента (спорт, культура, політика, мода, соціальна сфера, економіка, війна та ін. На заняття принести п’ять текстів про жінок та п’ять текстів про чоловіків, зіставити способи відображення). 5. Стереотипи, расизм у рекламі (аналіз рекламних роликів на вибір студента). Практичні завдання: • Проаналізуйте медіакритичні матеріали, визначте кут подачі, мовно-стилістичні особливості, жанрове втілення, методи дослідження й систему аргументації. Завдання для самостійної роботи: Проаналізуйте рекламні ролики на предмет виявлення стереотипів, расизму. На основі аналізу напишіть медіакритичний матеріал
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пізнання аудиторією дійсності відбувається не як самостійна робота індивідів над створенням значень, а як «переймання-від-іншого» (від журналіста) запропонованого обсягу знань, адаптованого ним до специфіки масової свідомості. Згідно із уявленнями соціальної психології, типові «змісти» суб’єктивного запасу знань взято із соціально об’єктивованих результатів переживань та пояснень іншого. До того ж, більша частина запасу знань соціалізованої людини не здобувається безпосередньо, а вивчається як необхідне, типове, загальне. Отже, принципово важливим, на нашу думку, є розуміння того, що на кожному етапі технологічного ланцюжка професійна діяльність журналіста жорстко детермінується масовою природою реципієнтів та масовим характером соціального виміру інституту журналістики. Фактором масового адресату обумовлюється не лише процес текстоутворення, що завжди визнавалося природним у комунікативістиці та не викликало заперечень, але й увесь «дотекстовий» етап журналістської практики. Зокрема, усвідомлення специфіки масової свідомості є імпліцитно присутнім в усіх пізнавальних процесах: пізнаючи світ, журналіст закладає у структуру знання ті елементи, що корелюють із наявною архітектонікою масової свідомості. Структура масової свідомості є неоднорідною, її складають: конкретно-ситуативні програми діяльності; неявне знання, безпосередньо запроваджене до сфери практики; буденні настанови та рецепти, у яких підсумовано повсякденний побутовий та професійний досвід; картина світу у цілому, де раціональні смислові лакуни заповнюються ірраціональними пояснювальними моделями. У гетерогенній структурі масової свідомості, вбачаємо також значний шар міфоподібного матеріалу, архетипічних образів, стереотипних уявлень. «Специфіка пізнавальної діяльності журналіста, — зазначає Єршов О., — полягає у тому, що в процесі пізнання для нього найбільш значущим є чуттєво-практичний контакт з дійсністю, наближеність до емпіричних форм людського досвіду, до проявів практичної, буденної свідомості людей. Завдяки цьому виникає можливість цілісного сприйняття людського буття».