0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Концепція журнальної версії «Гончар Інфо» (ID:842011)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Характеристика бази розробки концепції 2. Концепція журналу «Гончар Інфо» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Протягом останніх років відбулись суттєві зміни у функціонування журналів, які поступово переходять у онлайн-режим. За результатами аналізу [2] причин спаду популярності друкованих версій журналів у ХХ століття, слід дійти висновку про те, що основною причиною переходу від друкованої до мережевої версії журналу є незацікавленість клієнтів друкованою пресою та, як наслідок, падіння тиражів. Відтак, запуск друкованої журнальної версії «Гончар Інфо» можна охарактеризувати як амбітне завдання, виконання якого вимагає подолання ряду об’єктивних та суб’єктивних труднощів. Частіше за все, під час класифікації журнальної продукції слід застосовувати принцип цільового призначення, що буде характеризувати суть видання, визначати його читацьку аудиторію, завдання та програму, конкретизувати характер і тип видання [3]. Отже, на етапі розробки концепції журналу, редакція повинна мати чітке розуміння, хто буде його потенційним читачем. Наступним етапом роботи над концепцією журналу є розробка тематичного наповнення, рубрикації, аналіз наскільки теми блоків відповідного журналу будуть актуальними та відповідати його концепції. Більш того, слід визначитись також із основною проблемою: яким чином зацікавити читача у друкованій версії журналу в той час, коли усі новини стають відомими у мережі до часу, коли друкована версія журналу вийде в світ.