Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. В умовах  сучасного розвитку інформації та друкованих ЗМІ, особливу роль  відіграє якісне донесення до читача культурно-мистецького досвіду. Водночас, новітня журналістика відіграє роль найбільш активного і авторитетного для масової свідомості джерела інформації. Проте, часто переважають у ній негативні сюжети і візуальні образи, які деформують в ньому образ світу і людини. Саме тому, роль мистецтва неоціненна, особливо в системі мистецьких та образотворчих друкованих ЗМІ.  
Зокрема журнал образотворчого мистецтва – це та форма журналістики, яка сприяє вирішенню освітньо-пізнавальної проблеми, акцентуючи увагу на  площинах культури, яка є універсальною, активною формою презентації естетичної та художньої інформації. Художній журнал здійснює перехід з інформаційно-комунікативної системи в комунікативно-художньої. 
Створений ще у кінці ХІХ- на початку ХХ століття,  художній журнал як особливий тип журналістики, відображав духовне буття, розглядав питання естетики і мистецтва. У ХІХ столітті, у художньо-мистецьких журналах,  висвітлювали твори мистецтва відповідно до культурної епохи, релігійних, екзистенційних напрямків. У ХХ столітті, роль образотворчих журналів полягала в збереженні людської естетики  в умовах «машинної цивілізації».  Такою ж є мета естетичної форми сучасного мистецького журналу.  Образотворчий журнал затребуваний сучасною культурою, і він існує в ній як в традиційних формах, так і в електронних версіях. Зокрема, окремі образотворчі журнали («Образотворче мистецтво», «Арт», «Korydor» тощо), не завжди відповідають нормам справжнього художнього журналу як естетичної єдності концептуальних, вербальних і візуальних елементів. Саме тому, дослідження  основних проблем та позитивних факторів редакторської підготовки журналів образотворчого мистецтва, є актуальною проблему сучасних друкованих ЗМІ.
Стан наукового дослідження.  Освітньо-пізнавальні ЗМІ у своїх працях досліджували  українські науковці Н. Духаніна,  І. Сахневич, О. Янишин, Н. Шубенко, І. Гуріненко, Ю. Казакова, І. Чемерис, Г. Онкович. Серед російських дослідників — О. Мурюкіна, І. Челишева, Р. Сальний, Н. Кирилова, І. Жилавська та ін. Тобто освітня (як медіа-, так і загальноосвітня) функція спеціалізованих ЗМІ є доведеною і незаперечною: з їхньою допомогою люди підвищують рівень знань з мистецтва, опановують культуру медіа. Проте, недослідженими залишаються журнали образотворчого мистецтва, та особливості їх редакторської підготовки.
Мета дослідження – дослідити науково-популярні видання з мистецтва (зокрема образотворчого, журнал «Образотворче мистецтво»), тематико-типологічні характеристики  та особливості редакторської підготовки.
Поставлена перед нами мета, вимагає розв’язання концептуальних завдань:
	класифікувати видання образотворчого мистецтва, визначити їхню структуру та специфіку;
	проаналізувати ринок видань образотворчого мистецтва;
	визначити тематико-типологічну характеристику  видань із художнього мистецтва;
	здійснити характеристику редакторської підготовки науково-популярних видань на прикладі журналу «Образотворче мистецтво» (визначити структуру видання, особливості оформлення та подання друкованого тексту).
Об’єкт дослідження – науково-популярні видання з художнього мистецтва, їх структура та популяризація на ринку.
Предмет дослідження – журнал «Образотворче мистецтво», особливості редакторської підготовки видання.
Методи дослідження – в процесі дослідження було застосовано описовий, порівняльно-історичний, структурний, функціональний та аналітичний методи.
Структура дослідження – курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури.