0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління рекламною діяльністю підприємства – суб’єкта ЗЕД (ID:103491)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 118
Рік виконання: 2015
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства 1.1. Реклама як елемент комплексу маркетингових комунікацій 1.2. Засоби розповсюдження реклами та їх характеристика 1.3. Методи та показники оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства 1.4. Зарубіжний та вітчизняний досвід управління рекламною діяльністю Висновки та рекомендації до розділу 1 Розділ 2. Аналіз економічного стану та оцінка рівня управління рекламною діяльністю ТОВ «Житомиртехторгсервіс» – суб’єкта ЗЕД 2.1.Динаміка техніко-економічних показників діяльності підприємства 2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства 2.3.Оцінка ефективності управління рекламними заходами в зовнішньоекономічній діяльності підприємства Висновки та рекомендації до розділу 2 Розділ 3. Розробка заходів з удосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ «Житомиртехторгсервіс» – суб’єкта ЗЕД (ПРОДОВЖЕННЯ ЗМІСТУ В ЧАСТИНІ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП………………………………………………………………………..…10 Розділ 1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства……………………………………………………………..……..13 1.1. Реклама як елемент комплексу маркетингових комунікацій…………….13 1.2. Засоби розповсюдження реклами та їх характеристика………………….30 1.3. Методи та показники оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства……………………………………………………………………..35 1.4. Зарубіжний та вітчизняний досвід управління рекламною діяльністю…45 Висновки та рекомендації до розділу 1………………………………………...56 Розділ 2. Аналіз економічного стану та оцінка рівня управління рекламною діяльністю ТОВ «Житомиртехторгсервіс» – суб’єкта ЗЕД..58 2.1.Динаміка техніко-економічних показників діяльності підприємства……58 2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства………………..67 2.3.Оцінка ефективності управління рекламними заходами в зовнішньоекономічній діяльності підприємства………………………………72 Висновки та рекомендації до розділу 2……………………………………...89 Розділ 3. Розробка заходів з удосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ «Житомиртехторгсервіс» – суб’єкта ЗЕД……………….91 3.1. Комплекс заходів з підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства……………………………………………………………………..91 3.2. Розробка програми рекламної діяльності підприємства при виході на зовнішній ринок………………………………………………………………….98 3.3. Оцінка ефективності запропонованої програми рекламної діяльності...108 Висновки та рекомендації до розділу 3……………………………………….116 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ.…………………………………..……117 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..……….121 ДОДАТКИ……………………………………………………………………...128
Інші роботи з даної категорії: