0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК (Vbase) (ID:103499)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 100
Рік виконання: 2015
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК 1.1. Сутність стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств 1.2. Характеристика основних видів стратегій та методів стратегічного планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств АПК14 1.3. Особливості здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємствами АПК РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 2.1.Організаційно-економічна характеристика діяльності ПАТ «Житомирський маслозавод» 2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ПАТ «Житомирський маслозавод» 2.3. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Житомирський маслозавод» РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» (ПРОДОВЖЕННЯ ЗМІСТУ В ЧАСТИНІ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
стор. ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК………...6 1.1. Сутність стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств……...6 1.2. Характеристика основних видів стратегій та методів стратегічного планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств АПК14 1.3. Особливості здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємствами АПК………………………………………………………..….25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД»……………………………………….33 2.1.Організаційно-економічна характеристика діяльності ПАТ «Житомирський маслозавод»………………………………………………….33 2.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ПАТ «Житомирський маслозавод»……………………………………………………………….……..49 2.3. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Житомирський маслозавод»……………………………………………….…..58 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД»…………………………………………………...…………64 3.1. Пропозиції щодо удосконалення маркетингової стратегії як засобу виходу досліджуваного підприємства на зовнішній ринок…………………64 3.2. Рекомендації щодо розробки рекламної кампанії при виході підприємства на зовнішній ринок…………………………………………………………….74 3.3. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих пропозицій……84 ВИСНОВКИ………………………………………………………………...93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………96 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….102
Інші роботи з даної категорії: