Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 5
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОГО СЕРЕДОВИЩА «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 11
2.1. Визначити предмет, суб’єкт та об’єкт конкуренції, рівень конкуренції. 11
2.2. Обчислити інтенсивність конкуренції в галузі за коефіцієнтом концентрації, індексами Лінда, Герфіндаля-Гіршмана, на основі чого визначити й описати тип ринку. 11
2.3. Описати дію сил конкуренції згідно з моделлю М. Портера. 13
2.4. Провести моніторинг основних конкурентів підприємства. 14
2.5. Проаналізувати конкурентні переваги основних товарів досліджуваного підприємства, галузі, регіону, країни, у яких воно функціонує, на підставі чого виділити внутрішні та зовнішні конкурентні переваги аналізованого підприємства. 15
SWOT -аналіз ТОВ «Кернел-Трейд» 16
2.6. За різними методиками оцінити конкурентоспроможність основних товарів підприємства, підприємства загалом, а також галузі та регіону. 19
2.7. Оцінити роль аналізованого підприємства, галузі, регіону, в яких воно діє, у досягненні КСП України за теорією “ромба”. Зобразити й описати кластер, у якому діє підприємство. 24
2.8. Охарактеризувати специфічні методи регулювання конкуренції, які застосовуються щодо аналізованого підприємства, галузі. 25
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ РИНКІВ ЄС. 27
3.1. Детально проаналізувати за різними підходами привабливість кожного ринку для виходу на них досліджуваного вітчизняного підприємства. 27
3.2. Обрати ринок для виходу, детально обгрунтувавши. 33
РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ ОБРАНОГО ЄВПРОЕЙСЬКОГО РИНКУ 36
4.1. Оцінити рівень конкуренції, тип ринку, регулювання конкуренції в галузі; здійснити моніторинг ключових конкурентів. 36
4.2. Проаналізувати ймовірні конкурентні переваги досліджуваного підприємства та його товарів на ньому, а також оцінити його конкурентоспроможність щодо провідних конкурентів. 37
4.3. Керуючись рекомендаціями різних авторів, сформувати й детально обґрунтувати стратегію й тактику виходу й діяльності підприємства на обраному європейському ринку. 38
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41