0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Star Link Group» як суб’єкта ЗЕД (ID:153772)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 120
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП..........................................................................................................................9 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ..............................................................................................................12 1.1. Особливості маркетингової діяльності в роздрібній торгівлі....................12 1.2.Теоретичні аспекти ефективності маркетингової діяльності......................22 1.3. Методи оцінки ефективності маркетингу та напрямки її підвищення.................................................................................................................32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «STAR LINK GROUP»............................................................46 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Star Link Group».....................46 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності ТОВ «Star Link Group» ..................................................................................................................56 2.3.Оцінка ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Star Link Group»...82 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «STAR LINK GROUP»............................................................88 3.1. Пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Star Link Group»..............................................................................................88 3.2. Економічне обґрунтування запропонованих заходів щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Star Link Group»..........................99 ВИСНОВКИ.............................................................................................................108 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................................111 ДОДАТКИ................................................................................................................120
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.2. Економічне обґрунтування запропонованих заходів щодо підвищення маркетингової діяльності ТОВ «Star Link Group» Плануючи впровадити на ТОВ «Star Link Group» ті чи інші заходи, необхідно, в першу чергу, спрогнозувати майбутній результат. У теорії і практиці в процесі прогнозування фінансових показників досить часто використовують методологію екстраполяції (поширення кількісних (статистичних) висновків щодо існуючих тенденцій, одержаних у результаті вивчення впливу минулих подій на майбутні (прогнозні) періоди), за якої висновки про значення прогнозних показників у майбутніх періодах робляться на основі вивчення їх динаміки у попередніх періодах. Необхідним елементом при цьому є побудова та аналіз так званого ряду динаміки, який класифікує значення показників у часі у розрізі окремих періодів та описує динаміку їх розвитку. Методи екстраполяції використовують за відносно стабільного розвитку підприємства (чи окремих показників його діяльності). Одним із таких методів є метод визначення середніх величин. Прогнозні показники досить часто розраховуються як середнє значення відповідних показників у попередніх періодах. Середні величини обчислюються здебільшого за алгоритмом середньої арифметичної простої чи середньої арифметичної зваженої. Найпоширенішим у процесі прогнозування є метод визначення ковзної середньої, за використання якого прогнозні показники розраховуються як середні величини відповідних показників за n попередніх періодів (а не з використанням усіх значень аналізованого ряду динаміки). Кожні наступні прогнозні показники розраховуються на основі значень, одержаних в 3, 4, ... n попередніх періодах заміною значень найвіддаленіших періодів на нові. Розрахуємо ефективність та доцільність запропонованих заходів, щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Star Link Group». Ефективність перетворення відвідувачів сайту на покупців можна розрахувати за формулою: (3.1) де – кількість відвідувачів, які стали покупцями, осіб; – загальна кількість відвідувачів сайту, осіб [38]. Цей показник характеризує стан сайту взагалі: чи правильний напрям діяльності (асортимент товарів) обрали власники, чи достатній рівень реклами тощо. За показник Snv візьмемо кількість зацікавлених споживачів, які б хотіли придбати товар на сайті ТОВ «Star Link Group»: Vnv = (36048/126756)*100% = 28,4% Розрахуємо дохід, який би могло отримати ТОВ «Star Link Group» від впровадження Інтернет-магазину. Середня вартість однієї покупки складає 3000 грн. Д = 36048 *3000 грн. = 108144 тис. грн. На 28,4% компанія могла збільшити число своїх покупців та отримати дохід у 108144 тис. грн., якби ввела в експлуатацію Інтернет-магазин. Розрахуємо прибуток від впровадження Інтернет-магазину (табл. 3.1). Таблиця 3.1 Витрати на створення Інтернет-магазину ТОВ «Star Link Group» Назва статей витрат Вартість, грн. Створення Інтернет-магазину 25000 Реклама 200 Податки 200 Надбавка до ЗП менеджеру, який буде займатися оформленням замовлень 2200 Доставка 400 Канали зв’язку 500 ВСЬОГО 28500 До моменту початку функціонування Інтернет-магазину ТОВ «Star Link Group» витрати складатимуть 25000 грн., потім, після того, як його введуть в експлуатацію щомісяця на його обслуговування піде 3500 грн. Розрахуємо прибуток від створення Інтернет-магазину: П = 108144-28500 = 79644 грн. Прибуток у перший місяць після введення Інтернет-магазину ТОВ «Star Link Group» в роботу: П = 108144-3500 = 104644 грн. Таким чином, приблизний рівень прибутку за рахунок введення Інтернет-магазину ТОВ «Star Link Group» в роботу у рік становитиме 1255728 грн. Фінансовий результат за 5 років відображено у табл. 3.2. Таблиця 3.2 Прогнозовані фінансові результати від створення Інтернет магазину, грн. Період D К 1/(1+d)i D*1/(1+d)i К*1/(1+d)i ЧДД 1 104644 67000 0,8 83715,2 53600 40835,2 2 104644 3500 0,641 67076,804 2243,5 65638,7 3 104644 3500 0,512 53577,728 1792 26556,8 4 104644 3500 0,411 43008,684 1438,5 17107,1 5 104644 3500 0,33 34532,52 1155 11015,7 Разом 523220 81000 281910,936 60229 161153
Інші роботи з даної категорії: