0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зовнішньо-економічна діяльність підприємства (ID:204055)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 50
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………….…….6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………….8 1.1 Сутність зовнішньоекономічної діяльності підприємства…………..…8 1.2 Особливості організації зовнішньокономічної діяльності…….……..15 1.3 Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності підприємства……………………………………………………………..17 Висновки до розділу I………………………………………………….........21 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………………………….……23 2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ «Концерн»…………….23 2.2 Аналіз виробничо-господарської діяльності ТОВ «Концерн» за 2012-2014 рр………………………………………………………………………….…...25 2.3 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Концерн»…………..29 Висновки до розділу II………………………………………………………34 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ……………………………………36 3.1 Сучасний стан та основні проблеми зовнішньоекономічної діяльності на Україні…………………………………………………………………….……..36 3.2 Стратегія розвитку та шляхи вирішення основних проблем зовнішньоекономічної діяльності на Україні…………………………………….39 Висновки до розділу III……………………………………………………...45 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...…46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….48 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Темою курсової роботи є «Зовнішньоекономічна діяльність підприємства». Ця тема на сьогодні є досить актуальною, оскільки від зарубіжних ринків, тобто політики підприємства стосовно пошуку нових ринків та виходу на міжнародні ринки збуту залежить конкурентоспроможність підприємства .Наявність дискусійних питань по до даного питання свідчить про чималий інтерес до обраної проблематики та необхідність більш детального дослідження. Огляд літературних джерел показав, що дослідженням собівартості продукції підприємства займалися такі провідні вчені й теоретики як К.С. Солонінко, Ф.Ф. Бутинець, Ю.С. Цал-Цалко, Б.І.Холод, Л.І. Шваб, А.В.Шегда та інші. Предметом дослідження у курсовій роботі виступає сукупність теоретичних і практичних аспектів зовнішньоекономічної діяльності, форм ЗЕД і оцінці ефективності ЗЕД. Об’єктом у курсовій роботі виступає ТОВ «Концерн». Метою курсової роботи э обґрунтування теоретичних положень з зовнішньоекономічної діяльності, розробка бізнес-плану, формування собівартості та дослідження системи показників оцінки діяльності підприємства. Методи досліджень: метод порівнянь та аналогій, дедуктивний метод, метод вертикально-горизонтальних розрізів фінансово-балансової звітності підприємства. Курсова робота складається з трьох розділів: теоретико-методологічні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємства, аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства та вказані шляхи підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Визначною особливістю функціонування світового господарства на початку XXI сторіччя є інтенсивний розвиток міжнародних економічних відносин. Одним із найважливіших елементів механізму управління міжнародними економічними відносинами, що здійснюються шляхом проведення комерційних операцій, є зовнішньоекономічна діяльність. Зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД) — діяльність суб'єктів господарської діяльності України й іноземними суб'єктами господарської діяльності, побудована на взаєминах між ними, що має місце як на території України так і за її межами. ЗЕД являє собою сукупність міжнародних комерційних операцій, спрямованих на організацію проведення і регулювання процесу обміну товарами, послугами, результатами творчої діяльності. Розвиток ринкових відносин в Україні, необхідність її входження в світовий інтеграційний процес, лібералізація зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД), надання підприємствам і організаціям, що випускають конкурентноздатну продукцію, права виходу на світовий ринок вимагають нових підходів до управління ЗЕД. Тому вивчення різних аспектів управління зовнішньоекономічною діяльністю, особливо на рівні підприємства як основної і першочергової ланки зовнішньоекономічного комплексу країни, викликає сьогодні велику практичну цікавість. ВИСНОВКИ Характерними рисами сучасного світового господарства є : - розвиток міжнародного переміщення факторів виробництва, передовсім у формах ввезення – вивезення капіталу, робочої сили, технології; - зростання на цій основі міжнародних форм виробництва на підприємствах, розташованих в декількох країнах, насамперед у рамках транснаціональних корпорацій (ТНК); - економічна політика держав у підтримці міжнародного руху товарів і факторів виробництва на двосторонній та багатосторонній основах; - виникнення економіки відкритого типу в рамках багатьох держав та міждержавних об ' єднань. Вступ України до СОТ матиме різний вплив на різні галузі промисловості, сферу послуг та сільське господарство. Це пов’язано з тим, що деякі галузі характеризуються високим ступенем експортоорієнтованості, інші навпаки задовольняють потреби майже виключно внутрішнього ринку; деякі галузі потребують дуже значних капітальних інвестицій з досить значним терміном окупності, інші - можуть забезпечити стабільні прибутки вже через незначний проміжок часу. Ці фактори і визначають терміни адаптації галузей до умов лібералізованого зовнішньоторговельного режиму. Загалом, очікується пожвавлення виробництва у експортоорієнтованих галузях. В той же час зменшення рівня державної підтримки окремих галузей та підприємств може призвести до мінімізації цього позитивного ефекту. Аналіз динаміки росту абсолютних обсягів експорту та імпорту загальної товарної маси товарів харчової промисловості, продукції рибної галузі та динаміки показників ланцюгового темпу щорічного росту обсягів експорту та імпорту загальної маси товарів харчової промисловості України та рибної підгалузі у 2010 -2014 роках показує, що: - загальний щорічний обсяг експорту в зовнішній торгівлі України зріс з рівня 23,07 млрд.дол.СШАу 2010 році до рівня 40,0 млрд..дол.США у 2014 році (3 квартали), загальний щорічний обсяг імпорту в зовнішній торгівлі України зріс з рівня 23,02 млрд.дол.СШАу 2010 році до рівня 48,2 млрд.дол. США у 2014 році (3 квартали), - загалом зовнішньоекономічна торгівля України характеризується переходом від рівня позитивного сальдо +3,67 млрд. дол.США у 2011 році до все зростаючого негативного сальдо у 2012 -2013 роках (( - 1,9) млрд.дол.США у 2012 році ,( -6,67) млрд.дол.США у 2013 році та (-8,15) млрд..дол.США у 2014 році) за рахунок випереджаючого темпу приросту імпорту в країну.
Інші роботи з даної категорії: