0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організаційна структура управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства та шляхи її удосконалення (ID:367388)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 55
Рік виконання: 2020
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність поняття «зовнішня торгівля» 1.2. Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності процесу управління та організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 2.3. Оцінка потенційних ринків збуту продукції підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві 3.2. Заходи щодо удосконалення організації управління ЗЕД на підприємстві 3.3. Економічна ефективність від сукупності розроблених заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2.Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства є частиною його загальної діяльності, яка визначається як сукупність виробничо-господарських, організаційно-економічних та оперативно-комерційних функцій підприємства відповідно до зовнішньоекономічних зв'язків держави, пов'язаних з вихід на зовнішній ринок. напрямки, форми та методи яких узагальнюються відповідно до виробничого процесу відповідно до цілей і завдань компанії щодо її функціонування та розвитку. Задля ефективного управління зовнішньоекономічною діяльністю на рівні підприємств необхідна адекватна структура управління. Серед них: організаційно-продуктивний; адміністрація; організаційна структура компанії. Кожен бізнес має систему управління та систему управління. Перший включає органи, служби, адміністрацію. У другому - виробничі підрозділи (магазини, секції, відділи). Організаційно-виробнича структура відображає побудову керованої системи, структуру управління - систему, яка управляє, та організаційну структуру компанії - побудову та взаємозв'язок двох систем. Організаційна структура управління зовнішньою торгівлею визначається ціллю та завданнями, які вона повинна вирішувати. Його метою є максимізація довгострокових прибутків шляхом ефективної участі у міжнародних справах. На промислових підприємствах, які активно беруть участь у зовнішньоекономічній діяльності, зовнішньоторговельний апарат функціонує переважно двома способами: як частина внутрішньої виробничої структури у формі зовнішньоекономічного відділу та як відносно самостійний підрозділ у формі зовнішньоекономічної компанії (ЗТФ). Відділ зовнішньоекономічних зв’язків (ВЗЕЗ) є частиною адміністративного персоналу. ВЗЕЗ здійснює управління зовнішньоекономічною діяльністю як частину єдиної внутрішньої системи корпоративного управління. ВЗЕД планує, організовує та координує зовнішньоекономічну діяльність. Основні місії ВЗЕЗ компанії [15, с. 119]: участь у розробці стратегії зовнішньої торгівлі компанії; сприяти розвитку зовнішньоекономічної діяльності; управління експортним потенціалом компанії; забезпечити виконання зобов’язань відповідно до угод з іноземними партнерами; вивчення зовнішніх ринків; організація експортно-імпортних операцій тощо. Залежно від завдань визначаються функції ВЗЕЗ та формується організаційна структура управління. Організаційна структура управління ВЗЕЗ підприємством схематично показана на рис. 1.1. Кожен із секторів (груп) має конкретні завдання і виконує відповідні функції. Комерційний сектор повинен забезпечити виконання зобов'язань, що випливають з контрактів та міжнародних угод, участь у підготовці та проведенні торгових переговорів; організація поставок відповідно до договору та контроль за їх виконанням; див. скарги на експорт та імпорт тощо Економічний сектор призначений для забезпечення прогнозування та планування зовнішньоекономічної діяльності компанії; аналіз ефективності експортно-імпортних операцій; контроль за виконанням плану; валютний контроль тощо. Маркетинговий сектор як провідна послуга компанії вивчає ситуацію на світових ринках, бере участь у визначенні цін на експортну продукцію, розробці та здійсненні рекламних заходів, аналізі конкурентів , можливості руху товару тощо. Завдання науково-технічного сектору: вивчення технічних вимог товарів, що діють на світовому ринку; аналізувати технічний рівень і якість продукції, її конкурентоспроможність, брати участь у розробці пропозицій щодо оновлення виробництва, випуску нової продукції; забезпечити обслуговування експортної продукції тощо. Протокольний сектор готує та організовує протокольні заходи, виконує вказівки керівництва компанії щодо зустрічей, прийомів та прощань представників іноземних компаній, які приїхали до компанії під час візиту. Організаційні принципи побудови управління ЗТФ залежать від його завдань та функцій. Рішення цих та інших завдань, з якими стикається ЗТФ, визначає її функції та організаційну структуру управління. Основними функціональними підрозділами ЗТФ є маркетингова та оперативна служба та служба збуту. Також створюються служби для надання послуг зовнішньоекономічній діяльності компанії: економічне планування та розрахунки, грошово-кредитні та фінансові операції, бухгалтерський облік та звіти, юридичні та інженерні аспекти. Кожна з цих служб виконує відповідні функції [15, с. 121].
Інші роботи з даної категорії: