0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Напрямки удосконалення комплексу маркетингу Баранівського лісгоспу (ID:90881)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 95
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сутність та завдання комунікаційної політики 1.2. Інструменти комунікаційної політики 1.3. Виставкова діяльність і маркетингові комунікації РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СУЧАСНОГО СТАНУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП «БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ДП «Баранівське лісове господарство» 2.3. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства 2.4. Сучасний стан комунікаційної політики ДП «Баранівське лісове господарство» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДП «БАРАНІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» 3.1. Напрями удосконалення інструментів комунікаційної політики підприємства 3.2. Розробка плану підготовки ДП «Баранівське лісове господарство» до виставки 3.3. Створення Інтернет-магазину як засіб покращання комунікаційної політики підприємства РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4.1. Нормативне забезпечення заходів з охорони праці на підприємстві 4.2. Організація і стан охорони праці на ДП «Баранівське лісове господарство» 4.3. Фінансування заходів з охорони праці ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: