0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Військова система навчання у Київській Русі (ID:1031570)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Історія
Сторінок: 15
Рік виконання: 2024
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….3 1. Духовна культура ти військове виховання……………………………………4 2. Навчання молоді воїнських традицій………………………………………...8 3. Форми військово-фізичного виховання у Київській Русі…………………..10 Висновки…………………………………………………………………………14 Список використаних джерел…………………………………………………...15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Військова система навчання у Київській Русі є важливим аспектом давньоруської історії, який відображає складність та важливість військової справи в ті часи. Розвиток цієї системи відбувався в умовах постійних зовнішніх загроз, а також у контексті внутрішніх політичних і соціальних процесів. Дослідження військової системи навчання у Київській Русі дозволяє розкрити важливі аспекти військової справи в середньовічній державі та розуміти її вплив на політичне, економічне та культурне життя суспільства. Проблема еволюції військової системи виховання в історії Давньої Русі привертає увагу дослідників, серед яких виділяються праці І.Я.Вдовичина, Н.А.Деделюка, Я.В.Тимчака та А.В.Цьося. Ці дослідження дозволяють робити висновки про значення ігрової культури слов'ян як ключового елемента у фізичному вихованні молодого покоління на теренах Київської Русі. Необхідність вивчення та креативного використання народно-педагогічних концепцій у формуванні основ збереження та зміцнення здоров'я підкреслюють також Н.В.Вадзюк, А.С.Коваль, О.О.Любара та Ю.Д.Руденко. Виникнення Київської Русі як великого державного утворення східних слов'ян передувалося комплексним розвитком матеріальної та духовної культури майбутніх українців. "Могутня Київська держава IX-XIII століть увійшла в історію Русі лише як один із останніх етапів, антична історія та її культура продовжують чекати на широке дослідження" [3]. Таким чином, розвиток військово-фізичної підготовки в період Київської Русі повинен розглядатися у зв'язку з етноісторичними та етнокультурними процесами становлення українського народу в цілому. Мета роботи – проаналізувати особливості віськової системи виховання Київсьекої Русі. 1. Духовна культура ти військове виховання Рівень військово-фізичного тренування наших предків був значно вплинутий геополітичним положенням України. Військово-фізичне навчання в епоху Київської Русі, на нашу думку, відзначалося значним збагаченням традиціями попередніх періодів. "Духовна культура дохристиянської Русі, що базувалася на язичницькому світогляді, відрізнялася стійким традиціоналізмом. Складові цієї культури міцно ґрунтувалися на глибоких історичних традиціях, які великою мірою утверджували тодішнє суспільство і державне управління" [5]. У період Київської Русі почали з'являтися своєрідні "військові династії", де сини дружинників виховувались разом, створюючи військову аристократію - найкращих професійних вояків, які передавали свої знання та навички у спадок і нічим, крім війни, не займалися. Від самого дитинства ці майбутні воїни готувалися до військового життя. Такі видатні правителі як Святослав Ігорович, Володимир Мономах, Данило Галицький та Лев, син Данила Галицького, розпочали свою воєнну діяльність ще з молодих років. Навчання молодих воїнів було вкрай серйозним. Вони вдосконалювали свої навички у володінні різноманітною зброєю, умінні стріляти з лука, їздити верхи, керувати човном, а також вчилися різним тактичним і стратегічним прийомам. Крім того, полювання відігравало значну роль у військовому вихованні, оскільки воно дозволяло набути вмінь та навичок, необхідних для успішного ведення війни [8].