0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток освіти в Україні в 16-17 ст, (ID:1051475)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Історія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Культурно-політична ситуація в Україні 16-17 ст. 1.1 Особливості викладання історії розвитку освіти у 8 класі ЗОЖ. 1.2 Вплив політичних процесів на розвиток освіти на початку 16 ст. Розділ 2. Шкільна та університетська освіта в українських землях. 2.1 Шкільна освіта та братства 2.2 Особливості університетської освіти Висновок Список використаних джерел та літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Події 16-17 ст. відзначилися зростом національних почуттів українців на фоні ідеологічної боротьби та релігійного протистояння. Люблінська унія 1569 р. спричинила більший утиск на культуру, мову та релігію України, яка і до цього була у складі різних держав. На цьому тлі гостро постало питання саме національної освіченості населення, завдяки якої можна було б зберегти власну культуру, мову, а також створити умови для національно-визвольного руху. Актуальність теми полягає у розгляді тогочасної системи освіти та її вплив на український національно-визвольний шлях. Дослідження розглядає різні варіанти отримання освіти у той час, а також створення саме національної системи, яка б була важливим чинником формування національної ідентичності. Об’єктом дослідження є розвиток культури в українських в період 16-17 ст. Предмет дослідження – розвиток освіти в Україні в 16-17 ст Мета роботи - опрацювання наукової літератури, аналіз розвитку освіти на території України у 16-17 ст. Завдання: • визначити фактори та елементи розвитку освіти • проаналізувати її вплив на тогочасну ситуацію Хронологічні рамки: • нижня хронологічна межа - кінець 15 ст. • верхня хронологічна межа - кінець 17 ст. Методологія дослідження спирається на принципи історизму, науковість, об’єктивність та хронологічну послідовність. Під час написання роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення.