0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС- МЕДІА В УКРАЇНІ (ID:1105195)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Історія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2024
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Вступ.........................................................................................................3 Розділ 1. Мас-медіа в Україні: поняття, особливості функціонування.................................................................................................5 Розділ 2. Трансформації мас- медіа в умовах російсько-української війни..................................................................................................................14 Розділ 3. Методи та засоби вивчення мас-медіа в шкільному курсі "громадянської освіти"....................................................................................22 Висновки.................................................................................................27 Використані джерела й література.......................................................29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Діяльність засобів масової інформації – це складний процес, який поєднує в собі як чіткі організаційні рамки, так і творчу свободу. З одного боку, ЗМІ повинні діяти в межах закону, враховувати політичні реалії та інтереси різних груп суспільства. Це організаційний аспект. З іншого боку, ЗМІ мають право на власну інтерпретацію подій, обираючи, як подати ту чи іншу новину. Це творчий аспект. Основні суперечності в роботі ЗМІ виникають через різноманітність інтересів у суспільстві, необхідність відображати складні соціальні процеси, а також через очікування аудиторії, цінності журналістів та вплив власників ЗМІ. Ці суперечності проявляються на всіх етапах діяльності ЗМІ, від заснування до задоволення потреб аудиторії. Ефективність ЗМІ залежить від того, наскільки вдало вони балансують між різними інтересами та вирішують виникаючі суперечності. Це означає, що ЗМІ повинні не просто передавати інформацію, а й аналізувати її, пропонувати різні точки зору та сприяти діалогу в суспільстві.