0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Історія розвитку управління навчально-виховною діяльністю (ID:1126655)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Історія
Сторінок: 12
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ …………………………………………………………………...3 Історія розвитку управління навчально-виховною діяльністю……4 Висновки ……………………………………………………………….12 Список використаних джерел ………………………………………..13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Трансформації в суспільно-політичній та соціально-економічній сферах України суттєво впливають на систему освіти, призводячи до становлення нової ідеології та практики сучасної школи як соціально-педагогічної системи [7]. У 2001 році Міністерство освіти і науки України у співпраці з Академією педагогічних наук України розробило Національну доктрину розвитку освіти України у ХХІ столітті, в якій визначено, що реформування галузі передбачає, насамперед, модернізацію управління освітою. Нова система управління має бути державно-громадською, враховувати регіональні особливості та спрямовувати освітні заклади на активний розвиток. Визначено основну мету та завдання, які ставляться перед навчальними закладами. Розглядається збереження та розвиток культури, виховання патріотизму, соціальної та особистісної відповідальності, формування активної життєвої позиції, збереження здоров'я, свідомої підготовки молоді до здійснення професійної кар'єри та інші аспекти. Модернізація системи освіти передбачає систематичне оновлення всіх її складових у зв'язку зі змінами в сферах культури, економіки, науки та технологій. Тенденції та орієнтири становлення та розвитку нової системи української освіти, суттєві зміни у педагогічній теорії і практиці, ставлять перед керівниками навчальних закладів нові завдання.