0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Д. Донцов і його теорія «інтегрального націоналізму» (ID:174622)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Історія
Сторінок: 20
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Діяльність Дмитра Донцова 5 РОЗДІЛ 2. Феномен Д. Донцова 8 РОЗДІЛ 3. Суперечність постаті Дмитра Донцова і його теорія «інтегрального націоналізму» 13 ВИСНОВОК 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. Діяльність Дмитра Донцова У період, коли діяльність Д.Донцова була по-особ¬ливому кипучою і впливовою (перша половина XX ст.), перед українською нацією постали три великі проблеми, які треба було розв'язати: формування ідеології модерної нації, здобуття державної са¬мостійності, створення динамічної моделі національної культури. В усіх цих напрямах Д.Донцов зробив вирішальні, стратегічні кроки. Він ка¬тегорично дискредитував українське малоросійство (брошура "Модерне москвофільство", 1913 р.) і фальшивий інтернаціоналізм соціалістичних пар¬тій та ідеологій (стаття "Енгельс, Маркс і Лассаль про «неісторичні нації»", 1914 р.), рівнобіжно розвинувши концепцію української національно-політичної самобутності (книжки "З приводу однієї єресі", 1914 р.; "Сучас¬не політичне положення нації і наші завдання", 1914 р.; "Мазепа і мазепинство", 1919 р.; серія статей у журналі "Шля¬хи" (Львів), 1913-1917 рр.). Він концептуально довів потребу ство¬рення самостійної української держави як вирішального чинника стабілізації всієї Середньо-Східної Європи в час, коли майже весь український політикум говорив тільки про автономію, федерацію, не вірив у можливість самостійності (книжки "Сучас¬не політичне положення нації і наші завдання", "Похід Карла XII на Україну", 1915 р.; "Історія ук¬раїнської державної ідеї", 1917 р.; "Міжнародне поло¬ження України і Росія", 1918 р.; "Українська державна думка і Європа , 1918 р. та ін.). [1] Він кардинально пере¬осмислив духовні й ментальні основи української культури, визначивши її фатальні стратегічні вади - роздвоєність між Сходом і Заходом та провансальсь¬ку зорієнтованість на провінційну «дрібно проблемність» і етнографічно-сентиментальну стилізо¬ваність. При цьому Д.Донцов чітко визначив ук¬раїнську культуру як сутнісно середньоєвропейську, тобто ближчу у своїх глибинних інтенціях, приміром, до польської чи румунської, аніж до російської як євразійської. Він обґрунтував думку, що для опти¬мального розвитку кожна культура повинна пере¬дусім орієнтуватися на вічно героїчне і романтичне, на переживання своїх органічних традицій і відкидан¬ня всіляких негативних, розкладових зовнішніх впливів (статті й книжки "Російські впливи на ук¬раїнську психіку", 1913 р.; "Справа унії" ("Шляхи", 1916 р.); "Культура розкладу" ("Шляхи", 1917 р.); "Підстави нашої політики", 1921р.). Естетико-культурологічні ідеї Д.Донцова пізніше вельми яскраво розвинули інші автори на сторінках "Літературно-науко¬вого вісника", який він редагував з 1922 р. (від 1932 р. журнал мав назву "Вісник" і був ліквідований, як і всі інші українські видання та інституції, у 1939 р., після окупації Західної України Радянським Союзом).