0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Театр епохи Просвітництва (ID:202486)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Історія
Сторінок: 13
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Драматургія Девіда Гаріка 2. Театральна реформа Девіда Гаріка та його комедія звичаїв Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Прагнення досягти в спектаклях великої сценічної правди змушувало Гарріка до пошуку нових постановочних засобів. В якості директора найбільшого лондонського театру Друрі-Лейн Гаррік запровадив цілу серію нововведень, які, при всій їх різноманітності, мали єдину ціль: домогтися максимального приближення до життя, зробити театр реалістичним. Він сміливо вигнав аристократичного глядача зі сцени і Макбету не доводилося більше виголошувати свій трагічний монолог, стоячи в двох кроках від світської еліти. По його ініціативі було введено рампове освітлення, розширена стіна, а головне – декорації і костюми стали виготовлятися зі справжнім художнім смаком та історичною достовірністю. Всі ці зміни, а головне – реалістична акторська майстерність Гарріка принесли йому всесвітну популярність. Його справедливо вважають основоположником сценічного реалізму в англійському і в загальноєвропейському масштабі[5]. З 1747 року Гаррік стає співвласником театру «Друрі-Лейн», з цього часу він отримав можливість продовжити задуману ним реформу сценічного мистецтва в масштабі найбільшого театру, колективу Англії. Він став рідше виступати як актор, менше працював над новими ролями. Вся його увага була направлена на створення постійної труппи і виховання її на реалістичних началах. Гаррік зібрав у свій театр кращих акторів Англії. Домагаючись сценічної правди, він приділяв велику увагу процесу репетицій, роботі з акторами. Гаррік домагався злагодженості ансамблю акторів першого і другого положення. Масові ж сцени він розглядав як фон, на якому розігрувалися події, і переймався лише їхнім виразним групуванням. Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751