0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток середньої освіти на українських землях Речі Посполитої XVI-XVIII ст. (ID:234806)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Історія
Сторінок: 71
Рік виконання: 2018
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….…………3 РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ОСВІТИ У XVI СТ. …………………………………..….6 1.1. Середньо освітянські заклади та освіта напередодні унії 1569 р………..….6 1.2. Зміни в структурі освітньої галузі на українських землях у складі новоутвореної РП. Створення братств……………………………………………13 Висновок до розділу 1 ……………………………………………………………..27 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ОСВІТИ XVII СТ. ……………………………………....28 2.1. Новоутворені навчальні заклади на теренах України ……………………...28 2.2. Cистема освіти протягом XVII ст. Склад, методи навчання, теоретична база, підготовка освітянських кадрів…………………………………..………………..35 Висновок до розділу 2………………………………………………………...……50 РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ОСВІТИ У XVIII СТ. …………………………….……..53 3.1. Стан освітніх закладів у РП протягом XVIII ст………………………….….53 3.2. Робота Едукаційної комісії …………………………………………….…….57 Висновок до розділу 3 ………………………………………………………….….62 ВИСНОВОК………………………………………………………………...………63 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...……..67
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В сучасних інтеграційних процесах, входження нашої держави в систему світових економічних, політичних і культурних зв’язків об’єктивно визначають якісно новий зміст і мету освітнього процесу. Відповідний стан системи освіти виступає одним із гарантів перспективи входження України у світове співтовариство цивілізованих держав, умовою інтеграції вітчизняної і світової культури. Щодо України, то діалог і взаємодія культур мали місце впродовж усієї історії становлення й формування вітчизняної освітньопедагогічної думки. Сьогодні середня освіта має важливе значення для життя і етапного розвитку будь якої дитини, вона є фундаментом який закладує есенцію подальшого життя. На сьогоднішній день в освітній сфері є певні зрушення у проевропейському напрямку і псля довгих років життя під радянською системою українська освітня галузь нарешті почали апробувати ті стандарти, які присущі Европі. Але така ситуація для України не в новину, саме під час інкорпорації українських земель до складу Речі Посполитої у XVI ст. на територію розповсюдження українського субстрату проникла європейська система освіти у вигляді єзуїтських та протестантських шкіл, які склали конкуренцію православным місцевим школам. Загальновідомо, що в часи пізнього середньовіччя основним осередком освітнього життя на українських землях була церква,тому цілком природним є факт його розвитку під сильним релігійним впливом. В XVI ст. шкільництво на українських землях існували переважно при церквах, монастирях. В зв’язку з цим, матеріали в дипломній роботі репрезентовано за конфесійною приналежністю. З початком XVI ст. кількість католицьких навчальних закладів збільшується. У їхньому відкритті беруть участь не тільки духовенство і міщани, але і шляхта, магнати, члени королівського будинку. Представники вищих станів турбувалися про підвищення рівня освіти в народі, який суттєво відставав від рівня освіти в Західній Європі, в той час як духовенство було зацікавлене у збільшенні шкіл з метою протидії протестантизму і православ’я.