0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток шкільної освіти на Донбасі в кінці 19-го - на початку 20-го століття (ID:461846)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Історія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2021
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ................................................................................................................................. 3 Розділ 1. Загальна характеристика освітнього життя регіону станом на кінець XIX століття ...................................................................................................... 7 Розділ 2. Процеси становлення й розвитку шкільної (середньої) освіти на Донбасі в рамках початку XX століття ................................................................. 16 Розділ 3. Розвиток педагогічної думки на Донбасі протягом кінця XIX — на початку XX століття................................................................................................... 22 Висновки........................................................................................................................ 27 Списки використаних джерел та літератури....................................................... 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Наразі Донбас, попри всі об’єктивні обставини сьогодення (військова агресія й інтервенція з боку Російської федерації), залишається суверенною частиною нашої держави. Історичне підґрунтя та етнічний базис дозволяє стверджувати, що дослідження параметрів розвитку й атрибутики піднесення цього регіону (особливо в період XIX-XX ст.) є достатньо вагомим елементом комплексного засвоєння розуміння ключових процесів, що стосуються українських земель в цей часовий відтинок загалом. Донбас протягом тривалого проміжку належав до когорти найпотужніших регіонів нашої країни. Він привертає увагу до власної історії, яка у минулому столітті перетворила його на істинно індустріальний оазис, для котрого необхідні були власні високоосвічені фахівці. Школу (в широкому розумінні) розглядали як виконавицю цієї місії, за нею закріплювалось виконання ідеологічно-виховних навчальних та інших завдань. Із часом історична наука переглянула ці постулати і на сьогодні існують різні погляди на ту чи іншу проблему. Характеристика цього аспекту зрештою допоможе майбутнім фахівцям критичніше та глибше висвітлювати різні сторони культурно-освітнього розвитку регіону, що є доволі корисним магістральним елементом вивчення історіографії та джерелознавства. Вивчення історіографічної спадщини, з’ясування впливу суспільно-політичного розвитку на становлення та еволюцію культурно-освітньої сфери українського соціуму, виокремлення особливостей регіонального характеру, аналіз праць, присвячених суб’єктам навчально-виховного процесу, виокремлення прогалин у висвітленні проблеми дослідниками, окреслення перспектив — всі ці сутнісні 4 категорії з позиції дослідження залишаються не надто проаналізовані, що дає змогу власне й проектувати науковий акцент навколо поточної тематики. Кожний регіон України має неповторний етнічний автопортрет, самобутні історико-культурні традиції, специфічне культурне середовище та культурно-освітній простір. Донеччина відома своїми геополітичними та етнокультурними особливостями, своєрідними культурними та освітянськими традиціями, які обумовили формування досить яскравої педагогічної самобутності, яка проявилася в специфічності системи освіти, в просвітницькій діяльності діячів освіти та культури, оригінальності педагогічних пошуків. Соціально-політична актуальність дослідження полягає у тому, що модернізація системи загальної середньої освіти як основи розвитку та успішної соціалізації особистості, формування її готовності до інноваційної діяльності передбачає системне узагальнення вітчизняного й зарубіжного досвіду, де пріоритетні й чільні місця займають ретроспективна оцінка змісту, форм, методів навчання, пошук дидактичних закономірностей, прогностична оцінка важливих для функціонування в глобалізованому світі компетентностей. Перебуваючи в постійній динаміці, зміст шкільної освіти сприяє розвитку грамотності людини, впливає на її навчальний і життєвий досвід, ставлення до себе, людей, світу. Тому проблема вдосконалення змісту освіти є однією з актуальних. Крім цього, за таких умов доцільно враховувати наукові здобутки педагогів минулих століть, адже реформування системи освіти неможливе без осмислення наукових надбань минулих століть. Позитивний вітчизняний історико-педагогічний досвід слугуватиме подальшому розвитку педагогічної науки й практики. Виняткового значення висловлені тези набули на тлі численних праць та доктрин, котрі засвідчили очевидний інтерес і необхідність у детальному висвітленні теоретичних і практичних аспектів сучасного відображення розвитку шкільної освіти на Донбасі в рамках 19-20-го століть. Зокрема, дискусійно-полемічні думки та погляди стосовно цього питання красномовно 5 репрезентовані в публікаціях таких дослідників, як О. Ф. Алексюк, Ю. М. Белуга, С. А. Бідюк, О. М. Берназ-Лукавецька, В. А. Власов, Т. А. Волошко, Р. К. Гусак, А. К. Ерделевський, В. Л. Журило, С. Ю. Заболотна, Л. А. Зашкільняк, І. А. Кедрин-Рудницький, Ю. А. Киричук, В. Л. Комар, Я. В. Комарницький, О. Ю. Назарина, Ю. М. Огієнко, К. А. Омельчук, Ю. Г. Озріх, В. О. Паруха, Л. Т. Присташ, Р. В. Пуйда, І. Я. Райківський, В. К. Савченко І. Л. Синякевич, Ю. М. Сливка, М. С. Студенікіна, Р. К. Тожевський, А. В. Токунова, Б. В. Фасій, Р. В. Федчишин, Є. О. Харитонов, А. В. Чепіль тощо.
Інші роботи з даної категорії: