0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ У 6-8 КЛАСАХ (ID:836007)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Історія
Сторінок: 76
Рік виконання: 2021
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………...…3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ…………………………………...………….6 1.1 Відображення в науково-педагогічній літературі проблеми оволодіння школярами теоретичними знаннями на уроках історії …………...6 1.2 Підходи до класифікації історичних понять…………………..…….11 1.3 Відображення понятійно-термінологічного апарату у шкільних підручниках всесвітньої історії (6-8 класи)…………………………………....16 РОЗДІЛ 2. ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ…………………………..28 2.1 Організація роботи учнів з історичними поняттями на репродуктивному рівні…………………………………………………………..28 2.2 Формування історичних понять за допомогою перетворювальних завдань……………………………………………………………………………35 2.3 Застосування творчих завдань під час формування історичних понять………………………………………………………………...…………..41 ВИСНОВКИ...............................................................................................52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………...…55 ДОДАТКИ…………………………………...……………………………61
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Відображення в науково-педагогічній літературі проблеми оволодіння школярами теоретичними знаннями на уроках історії Загальновідомо, що головним засобом цілеспрямованого навчання історії є зміст шкільної історичної освіти. Як зазначає О. Пометун, «зміст шкільної історичної освіти – один із компонентів процесу навчання історії, певна система історичної інформації, яка засвоюється у вигляді історичних знань, умінь і навичок, в яких особистість засвоює вже відомі способи діяльності, досвід творчої пізнавальної діяльності у розв’язанні проблем, що вирішувались людством у минулому, досвід ставлення до світу, до людей, до себе, що може забезпечити емоційно-ціннісний розвиток особистості» [40, с. 52]. Слід зазначити, що навчальний історичний матеріал має ту ж структуру, що й історична наука, тобто він містить історичні факти та теоретичний матеріал. Отож, шкільна історична освіта має забезпечити засвоєння учнями історичних фактів та теорії. Позаяк об’єктом дипломного дослідження є теоретичні аспекти засвоєння учнями навчального матеріалу з історії, з’ясуємо значення терміну «теорія» за Великим тлумачним словником сучасної української мови. Відповідно до цього видання теорія – це узагальнення досвіду, суспільної практики, що відбиває об’єктивні закономірності розвитку природи і суспільства; сукупність узагальнених положень, що утворюють будь-яку науку чи її розділ; сукупність наукових положень, учення про які-небудь явища, факти; система поглядів з якогось питання [10, с. 1239].