«Теоретико – методологічні засади використання елементів матеріальної культури на уроках народознавства (на прикладі населення Покуття кінця XIX – першої половини XX ст.)» (ID:929437)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………...4
РОЗДІЛ І. ІСТОРІОГРАФІЯ МАТЕРІАЛНОЇ КУЛЬТУРИ НАСЕЛЕННЯ ПОКУТТЯ ……………………………………………………...8
РОЗДІЛ ІІ. НАРОДОЗНАВСТВО ПОКУТТЯ В КІНЦІ XIX – НА ПОЧАТКУ XX СТ.
2.1. Народознавчі особливості інтер’єру житла Покуття кінця XIX – першої половини XX ст. ………………………………………………………..29
2.2. Народознавство в покутському народному одязі кінця ХІХ –
початку ХХ ст..………………………………………………………………..…42
РОЗДІЛ ІІІ. ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ НАРОДОЗНАВСТВА…………………………………….……56
РОЗДІЛ IV. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАРОДОЗНАВЧИХ МАТЕРІАЛІВ У ШКОЛІ……………………………………………………...71
ВИСНОВКИ……………………………………………………………...84
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...87
ДОДАТКИ……………………….…………………………………….….98
Зразок роботи
У дипломній роботі проаналізовано етнографічні записи українських та зарубіжних дослідників. Простежено народознавчі записи місцевої інтелігенції Покуття, а також узагальнено народознавчий спадок українських дослідників, які завдяки своїй діяльності сприяли розвитку вивчення матеріальної культури населення Покуття кінця ХІХ – початку ХХ століття.
З’ясовується специфіка інтер’єру житла та художні особливості вишивки, народного ансамбль. Інтер’єр покутського житла характеризувався певним набором предметів, їх розташуванням, а також системою опалення та освітлення. Розглядається народне вбрання Покуття, а саме мотиви, особливості орнаменту та крою жіночого та чоловічого одягу на прикладі експонатів музею.
Висвітлюється теоретико-методологічні проблемам застосування компетентнісно – орієнтованої методики навчання історії в основній школі. Викладено теоретичні засади, що характеризують компетентнісно орієнтований підхід у школі, описано хронологічну, просторову, логічну, інформаційну й аксіологічну та етнологічну компетентності. А також висвітлено структуру та методику народознавчих уроків.
Ключові слова: Покуття, етнографічні дослідження, інтер’єр, стіл, постіль, піч, мисник, полиця, вишивка, орнамент, художні особливості, компетентістний підхід, методика.
Інші роботи з даної категорії: