0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Теоретико – методологічні засади використання елементів матеріальної культури на уроках народознавства (на прикладі населення Покуття кінця XIX – першої половини XX ст.)» (ID:929437)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Історія
Сторінок: 84
Рік виконання: 2021
Вартість: 2100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………...4 РОЗДІЛ І. ІСТОРІОГРАФІЯ МАТЕРІАЛНОЇ КУЛЬТУРИ НАСЕЛЕННЯ ПОКУТТЯ ……………………………………………………...8 РОЗДІЛ ІІ. НАРОДОЗНАВСТВО ПОКУТТЯ В КІНЦІ XIX – НА ПОЧАТКУ XX СТ. 2.1. Народознавчі особливості інтер’єру житла Покуття кінця XIX – першої половини XX ст. ………………………………………………………..29 2.2. Народознавство в покутському народному одязі кінця ХІХ – початку ХХ ст..………………………………………………………………..…42 РОЗДІЛ ІІІ. ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ НАРОДОЗНАВСТВА…………………………………….……56 РОЗДІЛ IV. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАРОДОЗНАВЧИХ МАТЕРІАЛІВ У ШКОЛІ……………………………………………………...71 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...84 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...87 ДОДАТКИ……………………….…………………………………….….98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У дипломній роботі проаналізовано етнографічні записи українських та зарубіжних дослідників. Простежено народознавчі записи місцевої інтелігенції Покуття, а також узагальнено народознавчий спадок українських дослідників, які завдяки своїй діяльності сприяли розвитку вивчення матеріальної культури населення Покуття кінця ХІХ – початку ХХ століття. З’ясовується специфіка інтер’єру житла та художні особливості вишивки, народного ансамбль. Інтер’єр покутського житла характеризувався певним набором предметів, їх розташуванням, а також системою опалення та освітлення. Розглядається народне вбрання Покуття, а саме мотиви, особливості орнаменту та крою жіночого та чоловічого одягу на прикладі експонатів музею. Висвітлюється теоретико-методологічні проблемам застосування компетентнісно – орієнтованої методики навчання історії в основній школі. Викладено теоретичні засади, що характеризують компетентнісно орієнтований підхід у школі, описано хронологічну, просторову, логічну, інформаційну й аксіологічну та етнологічну компетентності. А також висвітлено структуру та методику народознавчих уроків. Ключові слова: Покуття, етнографічні дослідження, інтер’єр, стіл, постіль, піч, мисник, полиця, вишивка, орнамент, художні особливості, компетентістний підхід, методика.