0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

#10-D Системний аналіз інтелектуальних ресурсів для інформаційної підтримки навчальної діяльності (ID:1153248)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 54
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 8 РОЗДІЛ I. МЕТОДИ СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ 9 1.1 Блок-схема 9 1.2 Аналіз дерева відмов 11 1.3 Аналіз дерева подій 13 1.4 Діаграма “Причина-наслідок” 15 1.5 Аналіз людських помилок 18 РОЗДІЛ II. УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ 20 2.1 Компоненти інтелектуальних ресурсів 20 2.1.1 Людські ресурси 20 2.1.2 Структурні ресурси 22 2.1.3 Зовнішні ресурси 24 2.2 Розвиток інтелектуальних ресурсів 24 2.2.1 Розвиток людського ресурсу 25 2.2.2 Розвиток структурного ресурсу 27 РОЗДІЛ III. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ 29 3.1 Системи електронного навчання 29 3.1.1 Структура та зміст систем електронного навчання 30 3.1.2 Сучасні системи електронного навчання 33 3.2 Віртуальні навчальні середовища 38 3.2.1 Структура та зміст віртуальних навчальних середовищ 38 РОЗДІЛ ІV. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ MOODLE 45 4.1 Освоєння Moodle 48 4.2 Керування користувачами 49 4.3 Керування вмістом 51 4.4 Звітність 53 4.5 Інтеграція та безпека 54 4.6 Підтримка мобільних пристроїв 55 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
З 2020 року навчальна та робоча діяльність змінилася. У світі виникла гостра потреба в інструментах дистанційного зв'язку - Zoom, Discord, Skype. В наш час через пандемію та соціальне дистанціювання необхідно підтримувати інтелектуальний ресурс як усередині компаній так і всередині навчальних закладів. У роботі буде визначено та проаналізовано системи інформаційної підтримки навчальної діяльності в контексті співробітників компаній та студентів/школярів. У першому розділі буде розглянуто методи системного аналізу: блок-схема, аналіз дерева відмов, аналіз дерева подій, діаграма "Причина-наслідок", аналіз людських помилок. У другому розділі будуть розглянуті інтелектуальні ресурси у контексті компаній та навчальних закладів: людські ресурси, структурні ресурси, зовнішні ресурси. Також у другому розділі буде розглянуто розвиток людського та структурного ресурсів. У третьому розділі буде розглянуто інформаційні системи управління освітою: системи електронного навчання, віртуальні навчальні середовища. Також буде розглянуто їх структуру та зміст. У четвертому розділі буде проаналізовано систему електронного навчання Moodle за такими критеріями: освоєння Moodle, керування користувачами, керування контентом, звітність, інтеграція та безпека, підтримка мобільних пристроїв.