0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка CRM-системи на основі Інтернет-технологій (на прикладі мережі магазинів «Версаль» (ID:34264)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 75
Рік виконання: 2012
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ АВТОМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ 1.1. Характеристика та аналіз суб’єкта управління взаємовідносин з клієнтами 1.2. Аналіз основних особливостей функціонування систем автоматизації бізнес-процесів 1.3. Постановка задачі розробки CRM-системи на основі Інтернет-технологій РОЗДІЛ 2 РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ CRM-СИСТЕМИ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ «ВЕРСАЛЬ» 2.1. Аналіз та обґрунтування вибору середовища розробки програмного проекту 2.2. Розробка інформаційних програмних структур 2.3. Опис системи управління базами даних MySQL 2.4. Розробка моделі сценарію взаємодії клієнта і сервера створюваної інформаційної системи РОЗДІЛ 3 РЕАЛІЗАЦІЯ CRM-СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ– ТЕХНОЛОГІЙ 3.1. Розробка структури бази даних проекту 3.2. Програмна реалізація алгоритмів функцій CRM – системи 3.3. Розробка клієнтської частини CRM-системи ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову