0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бібліотека IT-інфраструктури (ITIL) (ID:70111)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 24
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ Розділ 1. Бібліотека IT-інфраструктури як стандарт для галузі ІТ 1.1. Сучасні проблеми споживання ІТ-послуг 1.2. Книги бібліотеки ITIL 1.3. Сертифікація ITIL v3 Розділ 2. ITIL – найкращі практики підвищення ефективності ІТ-служби 2.1. Впровадження процесів ITIL 2.2. ITIL на практиці: чого чекати і до чого прагнути Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За останні два десятки років інформаційні технології значно впливають на бізнес-процеси в різних компаніях. Поява персональних комп’ютерів, бізнес-додатків, локальних і глобальних мереж призвело до радикальних змін у багатьох сферах бізнесу. У цих умовах велике значення набуває якість наданих компаніям ІТ-послуг. Метою роботи є вивчення сучасних проблем споживання ІТ-послуг та використання бібліотеки ITIL для підвищенні якості ІТ-служб компаній. Для досягення поставленої мети потрібно дослідити такі питання: • вивчення історії та версій ITIL, її основних книг; • визначити навіщо потрібно впроваджувати процеси ITIL; • ознайомитись з рівнями сертифікації ITIL© v3. Об’єктом дослідження є бібліотека IT-інфраструктури (ITIL) як світовий стандарт в галузі управління послугами. Предметом дослідження є визначення можливостей використання бібліотеки ITIL для роботи з ІТ-службами та виявлення її переваг, а також для того, щоб допомогти бізнесу у досягненні поставленої мети.