СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контроль і ревізія (ID:1226962)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 4
Рік виконання: 2025
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Інструкційна картка № Тема: Контроль і ревізія розрахункових операцій Мета робота: Опанувати методи перевірки розрахунків з підзвітними особами та розрахунків за відшкодуванням матеріальних збитків. Норма часу: 2 год. Обладнання робочого місця: Довідковий матеріал, інструкційні картки,обчислювальна техніка. Література: Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI, Кодекс України про адміністративні правопорушення від № 8073-X. Задача 1 Перевірити правильність нарахування витрат на відрядження, скласти відомість переплат і недоплат за такою формою. Зробити висновки для запису в акт ревізії. Умова 1. Списано суму витрат на відрядження головного бухгалтера на обласний семінар з 21 по 25 травня в сумі 998,14 грн. До звіту про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт №20 від 26.05 прикладені квитки до м.Чернігова за 21 травня 250 грн., з м.Чернігова – 220,5 грн. за 24 травня, квитанція готелю на суму 420,64 грн. 2. За звітом про використання коштів, наданих на відрядження №25 від 03.06 економісту Білик Р.П. нараховано витрати за час відрядження в сумі 476 грн. Білик вибула з підприємства до м.Києва 25.05, вибула з м.Києва 28.05 і того ж дня прибула назад до підприємства. До звіту додано квитки в обидва кінці на суму 460 грн., квитанція готелю в сумі 320 грн., в яку включено одноразове харчування. 3. За звітом №23 від 20 березня завгоспу Дечуку В.І. нараховано витрати за час відрядження у сумі 360 грн. Дечук В.І. вибув у відрядження з господарства до обласного центру 05.03 прибув назад 6.03. Вартість квитків 160 грн. кожний. Квартирні оплачено за квитанцією готелю в сумі 200 грн. 4. Списано 1910 грн. витрат на відрядження головного зоотехніка Михайлика І.А. за звітом №30 від 15 вересня. Михайлик І.А. знаходився на курсах підвищення кваліфікації в м.Києві з 5 вересня по 14 вересня, до звіту додано квитанцію готелю на суму 1720 грн. за 7-12 вересня, в яку включено трьохразове харчування, вартість квитків – 175 грн. кожний. Завдання 2 Визначити, які порушення мали місце, навести нормативні документи, норми яких були порушені та вказати розмір відповідальності. Відобразити в обліку. Зробити висновки для запису в акті ревізії. Умова: працівнику підприємства видано 26 січня з каси 1200 грн. на господарські потреби, про що він відзвітувався 2 лютого, надавши чек і податкову накладу за 27 січня про купівлю запасних частин на суму 960 грн. (у тому числі ПДВ – 160 грн.). 240 гривень повернуто до каси підприємства 2 лютого. Завдання 3 Визначити правомірність списання нестачі, відобразити операції на рахунках бухгалтерського обліку. Сформулювати запис до акту ревізії. Умова. У результаті інвентаризації виявлено нестачу матеріалів вартістю 240 грн. (у т.ч.ПДВ 40 грн.). Матеріали надійшли на підприємство 10 липня 2024 р. Нестачу виявлено 30 вересня 2024 року. Після з’ясування причин нестачі, комісією встановлено винуватця нестачі. Бухгалтерія списала нестачу на винну особу у розмірі 240 грн. і включила у валові доходи. Індекс інфляції липень 1,009, серпень 1,000, вересень 1,020
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Інструкційна картка № Тема: Контроль і ревізія розрахункових операцій Мета робота: Опанувати методи перевірки розрахунків з підзвітними особами та розрахунків за відшкодуванням матеріальних збитків. Норма часу: 2 год. Обладнання робочого місця: Довідковий матеріал, інструкційні картки,обчислювальна техніка. Література: Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI, Кодекс України про адміністративні правопорушення від № 8073-X. Задача 1 Перевірити правильність нарахування витрат на відрядження, скласти відомість переплат і недоплат за такою формою. Зробити висновки для запису в акт ревізії. Умова 1. Списано суму витрат на відрядження головного бухгалтера на обласний семінар з 21 по 25 травня в сумі 998,14 грн. До звіту про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт №20 від 26.05 прикладені квитки до м.Чернігова за 21 травня 250 грн., з м.Чернігова – 220,5 грн. за 24 травня, квитанція готелю на суму 420,64 грн. 2. За звітом про використання коштів, наданих на відрядження №25 від 03.06 економісту Білик Р.П. нараховано витрати за час відрядження в сумі 476 грн. Білик вибула з підприємства до м.Києва 25.05, вибула з м.Києва 28.05 і того ж дня прибула назад до підприємства. До звіту додано квитки в обидва кінці на суму 460 грн., квитанція готелю в сумі 320 грн., в яку включено одноразове харчування. 3. За звітом №23 від 20 березня завгоспу Дечуку В.І. нараховано витрати за час відрядження у сумі 360 грн. Дечук В.І. вибув у відрядження з господарства до обласного центру 05.03 прибув назад 6.03. Вартість квитків 160 грн. кожний. Квартирні оплачено за квитанцією готелю в сумі 200 грн. 4. Списано 1910 грн. витрат на відрядження головного зоотехніка Михайлика І.А. за звітом №30 від 15 вересня. Михайлик І.А. знаходився на курсах підвищення кваліфікації в м.Києві з 5 вересня по 14 вересня, до звіту додано квитанцію готелю на суму 1720 грн. за 7-12 вересня, в яку включено трьохразове харчування, вартість квитків – 175 грн. кожний. Завдання 2 Визначити, які порушення мали місце, навести нормативні документи, норми яких були порушені та вказати розмір відповідальності. Відобразити в обліку. Зробити висновки для запису в акті ревізії. Умова: працівнику підприємства видано 26 січня з каси 1200 грн. на господарські потреби, про що він відзвітувався 2 лютого, надавши чек і податкову накладу за 27 січня про купівлю запасних частин на суму 960 грн. (у тому числі ПДВ – 160 грн.). 240 гривень повернуто до каси підприємства 2 лютого. Завдання 3 Визначити правомірність списання нестачі, відобразити операції на рахунках бухгалтерського обліку. Сформулювати запис до акту ревізії. Умова. У результаті інвентаризації виявлено нестачу матеріалів вартістю 240 грн. (у т.ч.ПДВ 40 грн.). Матеріали надійшли на підприємство 10 липня 2024 р. Нестачу виявлено 30 вересня 2024 року. Після з’ясування причин нестачі, комісією встановлено винуватця нестачі. Бухгалтерія списала нестачу на винну особу у розмірі 240 грн. і включила у валові доходи. Індекс інфляції липень 1,009, серпень 1,000, вересень 1,020