0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №10, Контролінг, №4085 (ID:22993)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2010
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Теоретична частина: 1. Сутність, завдання та функції контролінгу 2. Особливості бюджетів залежно від центрів відповідальності Практична частина: Задача № 1 Підприємство „Продовольча компанія" має такі показники господарської діяльності: 1. Обсяги реалізації впродовж планового року очікуються в сумі 4,0 млн. грн. 2. Обсяги продажу змінюються впродовж сезону консервування таким чином: липень – на +10 %, серпень та вересень на +15% щомісяця, жовтень на +12%, інші місяці – рівномірно. 3. Оплата за продану продукцію здійснюється на 30 % упродовж поточного місяця, на 70 % – упродовж наступного місяця після реалізації. 4. Витрати на придбання сировини передбачені в сумі 860 тис. грн. з оплатою 25% у липні, 50% у серпні та 25% у вересні. 5. Сезонні витрати на оплату праці очікуються в сумі 620 тис. грн. і розподілені прямо пропорційно закупівлям сировини за умови негайної виплати. 6. Банки та інгредієнти для консервування коштуватимуть 450 тис. грн. Заку¬півля здійснюється за місяць до виникнення потреби в них пропорційно до змін виробничої діяльності і оплачуються в наступному місяці. 7. Адміністративні витрати та витрати на збут очікуються в розмірі 294 тис. грн. з рівномірною оплатою впродовж року; 8. Інші загальногосподарські витрати в сумі 196 тис. грн. планується сплачува¬ти пропорційно до виробничої діяльності в наступному за плановим місяці. 9. Амортизаційні відрахування становлять 120 тис. грн. і нараховуються рівномірно впродовж року. 10. Витрати на страхування і податки на майно становлять 100 тис. грн. з оплатою половини в липні, а другої половини – у січні; 11. Витрати на транспортування становлять 10% обсягу продажу за місяць і сплачуються одразу. 12. На розрахунковому рахунку в банку в червні залишок грошових коштів очікується в сумі 500 тис. грн. Скласти бюджет коштів підприємства на III квартал планового року. Задача № 2 Підприємство „Лаванда" збирається вжити заходів щодо покра¬щення свого фінансового стану. Виявлено такі напрямки подолання кризового стану: – збільшення виручки від реалізації; – збільшення виручки і зниження витрат; – динаміка ціни; – зміна асортиментної політики з необхідністю забезпечення максимізації кінцевого результату. Основні показники роботи підприємства наведені в таблиці: Таблиця 2 Вихідні дані Показник Креми для Усього обличчя рук тіла Виручка від реалізації (без непрямих податків) 24150 15520 44850 Змінні витрати: – матеріали 10400 5106 16050 – оплата праці 6310 2580 9760 – нарахування 2520 1040 3890 – інші змінні витрати 640 60 1850 Постійні витрати: 26315 – зарплата майстра з нарахуваннями 1200 1035 2070 4305 – зарплата АУП 7270 – нарахування 2900 – оренда 1380 – амортизація 1030 – інші постійні витрати 9430 Ціна одиниці товару 25,0 5,0 25,0 Непрямий податок становить 12% від обсягу реалізації. Визначити: 1) Критерій, за яким потрібно розподілити загальні витрати по видах продукції, що випускається підприємством; 2) Силу впливу операційного важеля; 3) Поріг рентабельності і беззбиткову кількість товару; 4) Запас фінансової міцності; 5) Розмір прибутку при скороченні виручки від реалізації на 15%; 6) Вплив на всі операційні показники збільшення виручки від реалізації на 10%; 7) Змінити асортимент виробів на власний розсуд. Задача № 3 На підприємстві пропонуються для впровадження два інвестиційні проекти, що вимагають капітальних витрат в розмірі 10 та 12 млн. грн. Динаміка виручки реалізованої продукції та поточних витрат без урахування амортизаційних відрахувань цих інвестиційних проектів наведена в таблиці: Таблиця 5 Вихідні дані Показник 1 2 3 4 5 6 Проект І ІІ І ІІ І ІІ І ІІ І ІІ ІІ Виручка, млн. грн. 6,8 6,5 7,3 7,0 8,0 7,7 7,8 8,1 6,5 6,9 6,4 Поточні витрати, млн. грн. 2,7 2,6 3,2 3,1 3,8 3,7 3,9 3,8 4,0 3,9 3,9 За умови реалізації проекту І підприємство має придбати технологічне обладнання, строк корисного використання якого дорівнюватиме 5 рокам, і здійснювати розрахунок амортизаційних відрахувань методом кількості років корисного використання. За умови реалізації проекту II підприємство збирається здійснювати розрахунок амортизаційних відрахувань лінійним методом. Визначити, який проект є вигіднішим для підприємства, на основі показників строку окупності, чистого приведеного доходу, чистого оборотного капіталу (поточної вартості), індексу доходності, внутрішньої норми доходності. Для розрахунку прийняти: Ставка податку на прибуток – 35% Норма дисконту – 10%. Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову