0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стереотипи в рекламних текстах (ID:104929)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 ГЛАВА 1. РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ І ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА 5 1.1. Загальні характеристики рекламного тексту 5 1.2 Проблема зіткнення культур в рекламі 8 РОЗДІЛ 2. ЕТНІЧНІ СТЕРЕОТИПИ В РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ 15 2.1. Поняття національного та етнічного стереотипу 15 2.2 Класифікація національних стереотипів 18 РОЗДІЛ 3. ВРАХУВАННЯ ЕТНІЧНИХ СТЕРЕОТИПІВ ПРИ ПЕРЕКЛАДІ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ (НА ПРИКЛАДІ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ 22 3.2. Етнічні аспекти перекладу рекламного тексту 26 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову