0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

хорова анотація на твір "Libertango" (ID:1082131)

Тип роботи: інше
Сторінок: 21
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
I Відомості про твір з супроводом та його авторів…………………………….3 1.Відомості про автора обробки………………………………………………3 2.Відомості про автора оригіналу музики……………………………………4 II Літературний текст та жанрова приналежність твору………………………7 III Музично-теоретичний аналіз………………………………………………..8 1.Структура музичної форми………………………………………………….8 2.Ладотональний план…………………………………………………………8 3.Особливості метроритму. ……………………………………………………9 4. Особливості гармонічної та мелодичної мови твору……………………..9 5.Роль фортепіанного супроводу. ……………………………………………..9 6. Особливості фактури викладу………………………………………………9 IV Вокально-хоровий аналіз…………………………………………………….10 1.Тип та вид хору. Особливості хорового викладення…………………….10 2.Діапазон та теситурні умови хорових партій та всього хору…………….10 3.Мелодичний стрій…………………………………………………………..11 4.Гармонічний стрій…………………………………………………………..13 5. Ансамбль……………………………………………………………………14 V Виконавський аналіз …………………………………………………………16 1.Темповий та динамічний план. Штрихи…………………………………..16 2.Дикція.Орфоепія…………………………………………………………….16 3.Фразування. Дихання………………………………………………………..17 4.Диригентські труднощі……………………………………………………..18 Список використаної літератури………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
III Музично-теоретичний аналіз 1.Структура музичної форми. Музична форма – сукупність музично-виразних засобів, що втілюють ідейно-художній зміст твору. У цілому твір написано у вигляді варіацій на basso ostinato – пружні удари акордів у танго постійно повторюються, утворюючи свого роду стрижень для нескінченної імпровізації. У libertango присутні дві основні теми, які одночасно проходять у кількох партіях, наприклад, з 11 такту у партії першого сопрано проходить друга частина основної теми танго, у партії других сопрано проходить перша частина основної теми танго. 2.Ладотональний план. Ладотональність – лад, викладений у певній тональності. Гармонія – область виразних засобів музики, заснована на закономірному поєднанні тонів у співзвучності та на зв'язку послідовності співзвуччя.