0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

хороа анотація на твір "Ой чого ти почорніло" Ревуцького (ID:1082142)

Тип роботи: інше
Сторінок: 21
Рік виконання: 2024
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
I Відомості про автора музики та тексту. Загальні відомості про твір 3 1.а) Автор музики. 3 Б) Автор тексту. 5 2.Жанрова,стильова приналежність твору. Зміст та загальний характер твору. 6 II Музично-теоретичні особливості хору 8 1.Вид аранжування. 8 2. Структура музичної форми. 8 3. Ладотональний план. 8 4.Метроритм та розмір. 9 5. Інтерваліка в хорових партіях. 9 6.Особливості фактури викладу. 10 III Вокально-хорові особливості твору 10 1.Тип та вид хору, наявність дивізі, загальний діапазон хору та загальна теситура. 10 2.Аналіз та характеристика кожної партії: діапазон, теситура. 10 3.Спосіб звуковидобування. 11 4.Види голосоведення. 12 5.Виконавські труднощі. 13 IV Виконавчий аналіз 18 1.Темп. 18 2. Аналіз динаміки та кульмінацій. 18 3. Звуковедення, атака звуку, дихання. 19 4. Диригентські труднощі та виконавчий план. 19 Список використаної літератури 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
II Музично-теоретичні особливості хору 1.Вид аранжування. Аранжування в музиці – це пристосування, переклад музичного твору , написаного для певного інструмента (голосу, співака чи ансамблю) для його виконання в іншому складі інструментів( голосів). Твір «Ой чого ти почорніло» написаний для змішаного хору з супроводом фортепіано, яке надає гармонійну підтримку, готує гармонійний ґрунт для вступу партії хору, моментами повністю дублюючи в акомпанементі мелодію, інтонаційно споріднену з основною темою хору і є ніби стислим її поданням. 2. Структура музичної форми. Музична форма – сукупність музично-виразних засобів, що втілюють ідейно-художній зміст твору.