0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ляльковий театр (ID:1129227)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 12
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ ……………………………………………………………..………………3 1. Історія створення театру ляльок ………………………………..……….4 2. Класифікації лялькових театрів ……………………………..…………..8 Висновок ……………………………………………………………….…….….12 Список літератури ………………………………………………………..……..13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Завдання перебудови народної освіти в документах реформи загальноосвітньої і професійної школи, включаючи перше її ланка - дошкільні установи, вимагають розвитку самостійності, ініціативи і творчості дітей у всіх областях їх діяльності. Ляльковий театр може зіграти велику роль у формуванні особистості дитини. Він доставляє багато радості, приваблює своєю яскравістю, мальовничістю, динамікою, впливає на глядачів. Він рано починає привертати увагу дітей і таїть в собі великі можливості для їх всебічного розвитку. Ляльковий театр має цілим комплексом засобів: художні образи-персонажі, оформлення, слово і музика - все це разом узяте, в силу образно-конкретного мислення дитини, допомагає дитині легше, яскравіше і правильніше зрозуміти зміст літературного твору, вивчати іноземні мови, впливає на розвиток його художнього смаку. Лялька, яка грає на сцені, живе для дитини не умовно, вона реальність, ожила казка. На відміну від телевізійних передач і мультиплікаційних фільмів, вона реально зрима в тривимірному просторі і матеріально відчутна, присутній поруч, її можна помацати. Дошкільнята і молодші школярі дуже вразливі і швидко піддаються емоційному впливу. Вони активно включаються в дію, відповідають на питання, що задаються ляльками, охоче виконують їх доручення. Емоційно пережитий спектакль допомагає визначити ставлення дітей до подій, до дійових осіб та їх вчинків, викликає бажання наслідувати позитивним героям і бути несхожими на негативних.