0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дадаїзм та його значення у мистецтві (ID:1130177)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 1800
Купити цю роботу
Зміст
Вступ. Розділ 1. ІСТОРИЧНІ ВИТОКИ ТА ЗАРОДЖЕННЯ ДАДАЇЗМУ. Розділ 2. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ РУХУ ДАДАЇЗМУ В ЄВРОПІ. 2.1. Швейцарія – батьківщина дадаїзму. 2.2. Німецький дадаїзм як мистецтво «реального». 2.3. Французьке мистецтво: від дадаїзму до сюрреалізму. Розділ 3. ЗНАЧЕННЯ ТА ВПЛИВ ДАДАЇЗМУ НА МОДЕРНЕ МИСТЕЦТВО. 3.1. Роль дадаїзму в мистецтві Західного світу. 3.2. Вплив дадаїзму на східноєвропейського митця. Висновки. Список використаних джерел та літератури. Додатки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1. Швейцарія – батьківщина дадаїзму. Коли німці йшли на Париж, а росіяни на Берлін, територія кожної країни була окупована іншою, а Цюріх залишався окупованим: "армією революціонерів, реформаторів, поетів, художників, модерністів, політиків і апостолів миру з усього світу". Вони зустрічалися переважно в кафе Одеону, де кожен столик був екстериторіальною власністю певної групи. Дадаїсти мали два столики біля вікон. До 1916 року, коли в Цюріху відкрилося кабаре "Вольтер". Історія кабаре "Вольтер" бере свій початок з початку Першої світової війни. Після того, як Німеччина вторглася до Бельгії, Гуго Болл, німецький актор, який відмовився вступати до армії, сказав: "Війна побудована на кричущих помилках, людину плутають з машиною". Він втік до нейтральної Швейцарії і оселився в Цюріху. Його прихильність до анархістської ідеології лягла в основу дадаїстського руху, який Болл заснував у липні, всього за чотири місяці до відкриття першого кабаре "Вольтер" 5 лютого 1916 року. [10] Болл і Хеннінгс, як і багато інших художників і артистів, шукали місце, де можна було б висловити свої ідеї та розчарування. У прес-релізі вони оголосили: "Кабаре Вольтер". Під цією назвою молоді художники і письменники об'єдналися, щоб стати центром мистецьких розваг". Так було відкрито кабаре "Вольтер". [Додаток А]. 28 липня 1916 року в кабаре "Вольтер" Гуго Болл зачитав "Маніфест дада", і так народилася концепція дадаїзму. Глибокий мислитель і блискучий художник, Балл сформулював основні та допоміжні компоненти ідейно-естетичних засад, які стануть відправною точкою для майже всіх авангардних мистецьких течій і шкіл 20-го століття. І зробив це в той час, коли теоретики і художники інших подібних течій, які були віддані теоретичному осмисленню своєї творчості, не завжди встигали за своєю практикою. І дадаїсти намагалися не відставати. За два тижні до балу Трістан Тцара прочитав лекцію про експресіонізм та абстрактне мистецтво в тій же Dada Gallery. Цієї ж теми торкнувся і Марсель Янке, один з найвідоміших дадаїстів, у своїй лекції "Про абстрактне мистецтво та його цілі" в Цюріху. [19] Спроба теоретично осмислити революційні зміни в ментальному полі, що породили дадаїзм, з'ясувати взаємозв'язок дадаїзму з іншими європейськими течіями, визначити його місце в контексті системи дадаїзму, а точніше європейського авангарду в цілому, почалася в період розквіту дадаїзму, а потім інтерес до цього руху спочатку почав знижуватися, оскільки і тому, що дадаїсти відкинули всі системи і залишилися вірними лише одній системі - системі абсолютного безмистецтва - і не змогли усвідомити справжній сенс і значення руху в його взаємопов'язаній і взаємозалежній цілісності. [Додаток Г]. Вчені Ален та Одетта Вермо у своїй енциклопедії "Майстри сюрреалізму" так відгукуються про Дада: "Щоб нав'язати нові ідеї в цій гарячковій атмосфері, треба було кричати якомога голосніше. Тон задавали апостоли війни і перемоги. У цей час дадаїсти рішуче виступали проти всіх "воїнів" і цивілізації, яка дозволяла і прославляла війну. При цьому вони обирали слова насмішкуваті, абсурдні та майже комічні. Метою було не створення творів мистецтва, а протистояння сучасному суспільству, його матеріалізму та нестримному націоналізму. Поєднуючи кубізм, футуризм та експресіонізм, дадаїзм охоплював усе - від моделювання та фотографії до перформансу та живопису. [4] Засновник руху Гуго Балль з часом відійшов від дадаїзму і, шукаючи відповіді на доленосні питання часу, повернувся в лоно католицької церкви, звернувшись радше до одного з його містичних варіантів. Керівництво рухом у Цюріху перейшло до рук Трістана Тцара, нігілістична ідеологія якого призвела до того, що рух з часом пішов у небуття. [4] Назва екстравагантна, але за однією з версій, один із засновників встромив ніж у словник і одним махом витягнув слово, яке вийшло, і назвав його "дада". Втім, ніхто достеменно не знає, що означає дада. Ось текст Трістана Цара, одного з найяскравіших представників дадаїзму та його ідейного лідера: "Дада - це священний бичачий хвіст народу кру, в деяких частинах Італії це ім'я матері, це заклик дитячого дерев'яного коника або відтворення дитячого лепету". У будь-якому випадку, воно абсолютно безглузде і з тих пір стало найуспішнішою назвою для всього руху". [14]