0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Національні традиції і ділові стосунки (ID:1138168)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 18
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Національні особливості ділової етики і етикету 4 1.1.Основні характеристики етики ділового спілкування у країнах Сходу 4 1.2. Основні особливості ділової поведінки в деяких країнах Південно-Східної Азії 8 1.3. Особливості ділового етикету в Країнах Близького Сходу 9 1.4. Особливості ділового етикету в західноєвропейських країнах 10 1.5. Основні характеристики ділової етики в Україну 15 Висновок 18 Список використаної літератури 19  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Етикет (etuquette) - французьке слово, що означає манеру, спосіб вести себе в суспільстві. Сучасні дослідники життя суспільства та історики стверджують, що батьківщиною етикету є Італія XIV ст., Яка не тільки відрізнялася від варварської Англії, Німеччини і навіть Франції повагою до сили, багатства і рід, але також вважала обов'язковою наявність у багатих і знатних людей приємних манер, люб'язного обходження, вміння вести себе в суспільстві. Більше того, досить бажаним вважалася також освіченість - і це тоді, коли, наприклад, Франція не поважала представників наук, зневажала вчених, вважала їх заняття безглуздими. Історично етикет виник, перш за все, у палацах, тому і був названий палацовим або державним. Природним чином норми поведінки государів при зустрічах, розвиваючись, дали життя дипломатичним етикетом, оскільки дипломати при переговорах висловлювали державну точку зору. Одночасно розвивався військовий етикет, що підтримує стрункість і суворість правил поведінки в армії, без якого порядок просто був би неможливий. З'явилися і інші види етикету - світський, іноді зараз званий загальносуспільним. Самим «молодим» є діловий етикет. Вимоги етикету, в тому числі і ділового, не носять абсолютного характеру, вони змінюються з часом під впливом могил факторів. Сучасній діловій людині можна рекомендувати не просто сліпо й беззастережно виконувати вимоги ділового етикету, але постаратися зрозуміти їх внутрішній сенс і зміст, що і робить їх необхідними в діловому спілкуванні. Манери відбивають внутрішню культуру людини, його справжнє ставлення до моралі, його розуміння моральних вимог, а також - його інтелект.