0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Портретний живопис (ID:162016)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2016
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ І. Портрет в образотворчому мистецтві 1.1. Роль мистецтва в житті людини 1.2. Портрет, його види 1.3. Виникнення та розвиток портретного жанру 1.4. Портретне мистецтво XVI-XVII ст. 1.5. Особливості створення робіт акварельними фарбами 1.6. Аналіз творчості сучасних українських художників-портретистів Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження.Портрет – один з найскладніших жанрів образотворчого мистецтва. В портреті конкретної людини за допомогою малюнка і живопису художник прагне передати психологічний стан моделі, всю індивідуальність її характеру, зовнішності, міміки, жестикуляції, приналежність визначеній категорії соціальної громади. Малюнок і живопис – це основа художнього відображення дійсності, а портрет – головний виражальний засіб передачі думок, почуттів людини. Малювання портрету, в умовах просторового середовища загальноосвітньої школи, являє собою художньо-творчий і навчально-пізнавальний процес, який дозволяє розвивати спостережливість, уяву, координацію рук і очей і, крім того, набути особливе бачення світу і витонченість сприйняття, а також теоретичні знання і практичні навички. Навчаючи дітей цьому доволі складному виду живопису, важливо сформувати в них здатність бачити ту індивідуальну особливість, яка виділяє одну людину від іншої, робить її особливою, унікальною, неповторною. Але не менш важливо вивчити все те, чим люди схожі між собою, все те, що присутнє в кожній людині. Основу цього вивчення складають знання про конструкцію голови людини, її пропорції, зовнішню анатомію, знайомство з натурою через начерки й етюди. В зв’язку зі своєю складністю цей вид діяльності дається школярам переважно в старших класах, коли вони вже мають необхідні знання в роботі з натурою. Уроки образотворчого мистецтва не повинні бути одноманітними, цілі і задачі не повинні зводитися до передачі знань, формування вмінь і навичок – необхідно передати досвід творчої діяльності і досвід емоційно-ціннісного ставлення до світу. Для ефективності освітнього процесу необхідно сформувати свідому, продуктивну самостійність мислення школярів. Здійснюючи вплив на особистість, образотворче мистецтво сприяє формуванню духовних, моральних якостей, інтелекту, асоціативного мислення, внутрішню свободу. Актуальність даної роботи полягає в тому, що цей вид творчої діяльності сприяє розвитку здібностей учнів до аналізу форми, просторового мислення, вміння через зовнішність передавати характер людини, використовувати в своїй роботі вплив світла і кольору на сприйняття творчої особистості. Об’єкт дослідження – процес розвитку художньо-творчих здібностей в учнів, знань, умінь, навичок на уроках образотворчого мистецтва під час малювання портрета, передачі внутрішнього світу людини. Предмет дослідження – зміст, методи, форми і прийоми розвитку художньо-творчих здібностей школярів на уроках образотворчого мистецтва під час малювання портрету, передачі внутрішнього світу людини. Мета дослідження полягає в більш повному розгляді проблеми розвитку художньо-творчих здібностей учнів в процесі малювання портрету, передачі внутрішнього світу людини. Завдання дослідження: -проаналізувати психолого-педагогічну і методичну літературу з метою визначення сутності мистецтва і творчих здібностей школярів; -розробити методичну систему, спрямовану на розвиток художньо-творчих здібностей учнів шляхом малювання портрету; -проаналізувати особливості розвитку портретного живопису в різні епохи всесвітньої і української історії; -проаналізувати особливості творчості сучасних художників-портретистів. Для вирішення поставлених завдань були застосовані такі методи дослідження: -теоретичне вивчення і аналіз наукових праць з історії живописного мистецтва, образотворчого мистецтва, методики створення портретів; -аналіз робіт видатних художників-портретистів – представників різних епох всесвітньої і української історії; -дослідження особливостей портретного живопису сучасних українських художників. Теоретична значущість полягає в розкритті особливостей портретного живопису різних епох, методиці створення акварельних портретів. Практична цінність роботи полягає у визначенні характерних рис портретного живопису видатних художників різних епох; створенні детальних методичних рекомендацій зі створення акварельних портретів.