0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПУСКУ, Варіант №4, Конфліктологія, №3383 (ID:17624)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 19
Рік виконання: 2006
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Психологічні чинники спілкування, що призводять до виникнення конфліктів 2. Соціальні групи в трудовому колективі. Формальні і неформальні групи. Контактні і неконтактні групи. Взаємодія особи і групи. Лідерство і стиль керівництва. Неформальні лідери і групи. Управління неформальними групами і організаціями 3. Конфліктні ситуації у сфері обслуговування. Особливості організації праці і спілкування у сфері обслуговування. Особиста пропозиція товарів та послуг, сутність та основні положення. Складові сфери обслуговування (споживач – король і «покупець завжди правий»). Їх значення в процесі роботи з клієнтом. Конфлікти з клієнтами, причини виникнення і шляхи подолання Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову