0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи виявлення незаконного перевезення культурних цінностей на морському транспорті (ID:206760)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 13
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
План 1. Вступ 2. Поняття культурних цінностей 3. Методи виявлення контрабанди 4. Методи виявлення незаконного перевезення культурних цінностей на морському транспорті 5. Вилучені культурні цінності на морському транспорті 6. Висновок 7. Використана література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Вступ Проблема припинення нелегального обігу культурних цінностей набуває останнім часом важливе значення. Не випадково з цього приводу прийнято ряд міжнародно-правових актів. Україна бере участь у низці розроблених під егідою ЮНЕСКО багатосторонніх конвенцій про захист культурних цінностей та попередження їх незаконного переміщення. У їх числі Гаазька конвенція про захист культурних цінностей у випадку збройного конфлікту 1954 р., Конвенція про заходи, спрямовані на заборону і попередження незаконного ввезення, вивезення і передачі права власності на культурні цінності 1970 р., Конвенція про охорону всесвітньої культурної і природної спадщини 1972 м. З загальнолюдського значення культурної та природної спадщини виходить Конвенція 1972 р.: культурна і природна спадщина, що знаходиться на території кожної держави, характеризується в Конвенції як частина всесвітньої спадщини всього людства. Конвенція 1970 р. закріплює дозвільний порядок вивезення культурних цінностей, визначає, в яких випадках вивезення культурних цінностей (їх перелік наводиться у Конвенції) і передача права власності на ці цінності розглядаються як незаконні, зобов'язує вживати заходів до їх повернення. Дипломатична конференція, що відбулася в Римі в червні 1995 р., прийняла Конвенцію ЮНІДРУА з викраденим або незаконно вивезених культурних цінностей. Цілями Конвенції є, зокрема, захист культурного надбання та культурних обмінів, сприяння ефективній боротьбі з незаконним перевезенням і торгівлею культурними цінностями. Під культурними цінностями в Конвенції розуміються цінності, які з точки зору релігійної або світської володіють важливістю для археології, антропології, історії, літератури, мистецтва чи науки і які належать до однієї з категорій, перерахованих у додатку до Конвенції. Конвенція передбачає обов'язок власника викраденої культурної цінності повернути її. Основні положення зазначеного документа, що мають характер міжнародного зобов'язання, мають найважливіше значення для правозастосовчої практики взагалі і припинення контрабанди культурних цінностей особливо. При цьому необхідно виходити з деяких склалися в даній області тенденцій: нелегальне переміщення культурних цінностей продовжує залишатися на високому рівні; контрабандне вивезення предметів старовини і мистецтва приймає характер міжнародної організованої злочинності; відбувається якісне зростання нелегального обігу культурних цінностей: через кордон переміщуються не тільки окремі старовинні предмети, але й цілі спеціально підібрані колекції; злочинний промисел у сфері незаконного обігу культурних цінностей відрізняється високим ступенем професіоналізації, спеціалізації і розподілом кримінального праці: у більшості випадків вивозяться предмети були раніше викрадені з музеїв, церков або приватних колекцій; найчастіше предметами контрабандного вивезення культурних цінностей стають ікони, старовинні монети, ордени і медалі, рукописи, стародавні і рідкісні книги, картини, предмети релігійного культу, філателістичні матеріали, предмети нумізматики, фалеристики та боністики; законодавчі акти, що регулюють порядок переміщення, культурних цінностей через митний кордон, повністю зупинити контрабандні потоки не можуть; цінностей до моменту їх передачі доставка і осідання незаконно вивезених культурних цінностей здійснюються, в основному, в країни Західної Європи, Японію, США, на Близький Схід. 6. Висновок Отже, таким чином, можна зробити висновок, що організація боротьби з незаконним переміщенням культурних цінностей є системою заходів стратегічного і тактичного характеру, що передбачають співпрацю з правоохоронними органами та митними органами інших країн для продуктивної боротьби. Як показує судово-слідча та адміністративна практика, у більшості випадків встановити замовників і безпосередніх виконавців вивезення культурних цінностей не вдається, що свідчить як про глибоку законспірірованності цієї діяльності, так і про явне змові контрабандистів з обслуговуючим транспортні засоби (наприклад, морські судна) персоналом і з працівниками суміжних з митницею структур. У наступні роки тенденція на переправлення за кордон культурних цінностей малими партіями також зберігається і розвивається в нових напрямках. Але за допомогою вищеперерахованих методів виявлення незаконного переміщення культурних цінностей (митний контроль, огляд транспортного засобу, перевірка документів, використання орієнтування – співпраця з правоохоронними органами тощо) є митники борються з цим явищем досить успішно.