0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Народний костюм Наддніпрянщини (ID:234141)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 36
Рік виконання: 2018
Вартість: 290
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ І ПРОБЛЕМАТИКА ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО КОСТЮМА 1.1.Історія вивчення українського народного костюма 1.2.Історія вивчення народного костюма Наддніпрянщини РОЗДІЛ 2. ТРАДИЦІЙНИЙ КОСТЮМ НАДДНІПРЯНЩИНИ: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ 2.1.Історія регіону 2.2.Костюм Наддніпрянщини в українській одяговій традиції РОЗДІЛ 3. САМОБУТНІ РИСИ ЧОЛОВІЧОГО ТА ЖІНОЧОГО СТРОЮ НАДДНІПРЯНЩИНИ 3.1.Конструктивні особливості крою жіночого та чоловічого строю. Натільний, поясний, плечовий і верхній одяг наддніпрянців 3.2.Художньо-композиційна характеристика жіночого і чоловічого строю.... 3.3.Головні убори, взуття, аксесуари РОЗДІЛ 4. ІНТЕРПРЕТАЦІЯ НАРОДНОГО КОСТЮМА НАДДНІПРЯНЩИНИ У СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ 4.1. Сценічний костюм 4.2.Традиція народного вбрання у колекціях українських дизайнерів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.1. Конструктивні особливості крою жіночого та чоловічого строю. Натільний, поясний, плечовий і верхній одяг наддніпрянців Головною складовою традиційного жіночого вбрання є сорочка, що була одночасно натільною білизною та верхнім одягом [19, 7]. Матеріалом, з якого її виготовляли до середини ХХ ст., було домоткане полотно. Побутувало кілька типів сорочок, що їх виготовляли здебільшого з трьох або рідше з двох (зафіксовано в Макарівському р-ні Київської обл.) полотнищ (пілок), розташованих вертикально. За різновидом крою стану сорочки шилися додільні та «з підтичкою». Додільні сорочки складалися з двох або трьох полотнищ, що були суцільні від коміра до низу сорочки, а «з підтичкою» – з двох зшитих частин: верхньої – «станка» та нижньої – «підтички». Окремі пілки станка з’єднувались, як правило, простим з’єднувальним швом через край, однак на території Черкаської області, а також прилеглих до неї сіл Київської області – монохромним змережуванням, тоді як пілки підтички з’єднувалися змережуванням лише в самому низу (5–10 см) [28, c. 80]. Ця цікава особливість побутувала на Черкащині, Звенигородщині, Чигиринщині, а також Уманщині, Вінницькому Поділлі, де деталі сорочок також змережують чорною та червоною нитками, що оригінально доповнює і композиційно завершує оздоблення виробу. Станок, здебільшого, шили з тонкого та вибіленого полотна, а підтичку – з товстого та менш вибіленого. Звичайна довжина сорочки повинна сягати «кісточки». Низ підтички «пруткували». «Прутик» – це найпростіший різновид мережки, що його використовували для обробки краю полотнища, він є обов’язковим елементом сорочок Наддніпрянщини. На Правобережжі Наддніпрянщини за різновидом крою рукава жіночі сорочки були уставкові (з уставкою) та безуставкові (суцільнокроєний рукав з одного полотнища).